تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 8502

ارسال محموله برنج به مناطق سیل‌زده خوزستان

ارسال محموله برنج به مناطق سیل‌زده خوزستان

ارسال محموله برنج به مناطق سیل‌زده خوزستان مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: محموله برنج به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا:محمد مجیری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که محموله برنج دومین محموله کمک‌های بهره‌برداران

Print Friendly, PDF & Email

ارسال محموله برنج به مناطق سیل‌زده خوزستان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: محموله برنج به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایمنا:محمد مجیری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که محموله برنج دومین محموله کمک‌های بهره‌برداران بازارهای روز کوثر و بازار گل و گیاه شهرداری اصفهان برای سیل‌زدگان خوزستان است افزود: هفته پیش دو محموله غذایی شامل بطری آب معدنی، انواع کنسروها و بسته‌های بهداشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال به مناطق سیل‌زده استان خوزستان ارسال شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تا کنون در مجموع به ارزش بیش از یک میلیارد و یکصد هزار میلیون ریال شامل آب معدنی، کنسرو، بسته‌های بهداشتی و برنج به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: به مخاطره‌ افتادن زندگی و جان هموطنان برای مردم سایر استان‌ها سخت و دردناک است، بنابراین از هر کمکی در راستای یاری رساندن به سیل‌زدگان دریغ نخواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان