تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
کد خبر : 9692

مردم پرسشگر، مسئولین پاسخگو

مردم پرسشگر، مسئولین پاسخگو

مردم پرسشگر، مسئولین پاسخگو به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل  بنیاد امید ایرانیان استان  اصفهان: رسالت ما نهادینه شدن فرهنگ پرسشگری در مردم و پاسخگویی در مسئولان است.محمود ابراهیمی مدیرعامل  بنیاد امید ایرانیان به خبرنگار دنیای اسرار گفت : نهادینه کردن فرهنگ پرسشگری در بین مردم و پاسخگو بودن مسئولین به آنها هدف این نهاد است.ابراهیمی در

Print Friendly, PDF & Email


مردم پرسشگر، مسئولین پاسخگو

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل  بنیاد امید ایرانیان استان  اصفهان: رسالت ما نهادینه شدن فرهنگ پرسشگری در مردم و پاسخگویی در مسئولان است.
محمود ابراهیمی مدیرعامل  بنیاد امید ایرانیان به خبرنگار دنیای اسرار گفت : نهادینه کردن فرهنگ پرسشگری در بین مردم و پاسخگو بودن مسئولین به آنها هدف این نهاد است.
ابراهیمی در خصوص نحوه برگزاری جلسات این نهاد افزود: جلسات این تشکل به صورت عمومی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند در این جلسات شرکت کنند.
وی ادامه داد: در هر جلسه از مسئولین دعوت می‌شود تا گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند و به سوالات مردم نیز پاسخ دهند.
ابراهیمی در ادامه افزود: تا کنون اعضای شورای شهر بیشترین حضور را در جلسات داشته‌اند.
به گفته وی جلسات بنیاد امید ایرانیان با مسئولین در سال گذشته به صورت منظم برگزار شده است و جلسات رویکرد انتقادی داشته است.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات از بعد از ماه مبارک رمضان قوی‌تر از گذشته برگزار می‌شود گفت: فعال‌تر کردن کمیته‌ها مانند بانوان و جوانان و همچنین دعوت از مسئولین در جهت پاسخگوی از برنامه‌های مهم این تشکل است.
مدیرعامل بنیاد امید ایرانیان استان  اصفهان از دعوت محمد رضا عارف در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: از جمله اقدامات ما در سال جدید دعوت از دکتر عارف به اصفهان است که زمان جلسه متعاقبا اعلام خواهد شد.
ابراهیمی در خصوص زمینه فعالیت و پیشینه  NGO بنیاد امید ایرانیان نیز اظهار کرد: این NGO یک نهاد فرهنگی و اجتماعی است که حدود ۴ سال پیش فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان