تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 9766

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا”

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا”

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا” به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف مقدار۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک ودستگیری یک نفردراین خصوص خبر داد. سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید”امامی” شهرستان “شهرضا”، حین کنترل خودروهای عبوری به یکپژو۲۰۶ که از جنوب کشور

Print Friendly, PDF & Email

کشف ۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک در”شهرضا”

به گزارش دنیای اسرار: فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف مقدار۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک ودستگیری یک نفردراین خصوص خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید”امامی” شهرستان “شهرضا”، حین کنترل خودروهای عبوری به یکپژو۲۰۶ که از جنوب کشور به مقصد یکی از استان های غربی حرکت می کرد، مشکوک و آن رامتوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از اینخودرو، مقدار۲۰۰کیلو و۷۵۰گرم تریاک کشف شد، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیرو پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان