تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 9828

قدردانی جامعه پزشکی از زحمات کارگران

قدردانی جامعه پزشکی از زحمات کارگران

قدردانی جامعه پزشکی از زحمات کارگران به گزارش دنیای اسرار:جامعه پزشکی اصفهان؛ همزمان با روز جهانی کار و کارگر و به منظور پاسداشت خدمات کارگران زحمتکش و غیور استان اصفهان، اقدام به ویزیت رایگان مراجعان پر توان و تلاش گر کارگر می نمایند. دکتر عباسعلی جوادی، کارگران را بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد،

Print Friendly, PDF & Email

قدردانی جامعه پزشکی از زحمات کارگران

به گزارش دنیای اسرار:جامعه پزشکی اصفهان؛ همزمان با روز جهانی کار و کارگر و به منظور پاسداشت خدمات کارگران زحمتکش و غیور استان اصفهان، اقدام به ویزیت رایگان مراجعان پر توان و تلاش گر کارگر می نمایند.

دکتر عباسعلی جوادی، کارگران را بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی دانست و افزود: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی تلاشگر و کارآمد است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.
وی خاطرنشان ساخت: اگرچه جامعه پزشکی همواره در کنار مردم بوده است، اما این اقدام شایسته نیز در دورانی که جامعه پزشکی آماج کم لطفی ها، قضاوت های غیرمنصفانه و محدودیت های تامل برانگیز قرار گرفته است، گواه آشکار دیگری از عمق درایت و همراهی همیشگی این قشر فرهیخته با هموطنان عزیزمان در تمام عرصه ها و شرایط اجتماعی و اقتصادی پیچیده و دشوار خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان