انعقاد تفاهم نامه بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا
با هدف افزایش تعاملات شهرداری و مخابرات در راستای هوشمندسازی شهری، تفاهم نامه ای فی ما بین مخابرات اصفهان و شهرداری شهرضا منعقد شد. به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در جلسه ای که بدین منظور با حضور حبیب قاسمی شهردار شهرضا و جمعی از مدیران و مسئولین مخابراتی در اداره مخابرات



















