تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 10701

اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی پلیس اصفهان به هواداران اخلاق محور بازی سپاهان – پرسپولیس

اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی پلیس اصفهان به هواداران اخلاق محور بازی سپاهان – پرسپولیس

اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی پلیس اصفهان به هواداران اخلاق محور بازی سپاهان – پرسپولیس  جانشین فرماندهی انتظامی استان از اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی این فرماندهی به هواداران اخلاق محور بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نمیه نهایی جام حذفی خبر داد. به گزراش  دنیای اسرار، سرهنگ” حسین حسین زاده” با اعلام این خبر

Print Friendly, PDF & Email


اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی پلیس اصفهان به هواداران اخلاق محور بازی سپاهان – پرسپولیس

 جانشین فرماندهی انتظامی استان از اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی این فرماندهی به هواداران اخلاق محور بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نمیه نهایی جام حذفی خبر داد.

به گزراش  دنیای اسرار، سرهنگ” حسین حسین زاده” با اعلام این خبر اظهار داشت: بی شک برپایی مسابقه فوتبال بین سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی که برابر اعلام قبلی شامگاه چهارشنبه هشتم خرداد ماه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود فرصتی تاریخی و به یادماندنی است تا هواداران هر دو تیم صحنه های زیبایی از معرفت، جوانمردی، اخلاق و فرهنگ غنی ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه همراهی و مشارکت تماشاگران با پلیس باعث برقراری نظم و امنیت هرچه بهتر ورزشگاه خواهد شد و به تبع همه مردم ایران از تماشای این مسابقه نیز لذت می برند، اظهار داشت: بر این اساس فرماندهی انتظامی استان اصفهان در نظر دارد تا لوح زرین اخلاق ورزشی را به هواداران اخلاق محور این بازی تقدیم کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان،گفت: بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس طی مراسم ویژه ای در صبحگاه عمومی اینفرماندهی لوح زرین اخلاق ورزشی توسط سردار “معصوم بیگی” فرمانده انتظامیاستان اصفهان به هواداران اخلاق مدار حاضر در بازی مذکور اعطا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.