تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 10885

تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور باقری قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور باقری قائم‌مقام وزیر علوم،

Print Friendly, PDF & Email

تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور باقری قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور باقری قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین رؤسای دانشگاه‌های استان و برخی مدیران ارشد اصفهان در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

سید محمود مدرس هاشمی که عضو هیأت علمی گروه مخابرات دانشکده برق و کامپیوتر این دانشگاه بود در شهریور ۹۲ که مسؤولیت هدایت سکان دانشگاه صنعتی اصفهان را تحویل گرفته بود در اردیبهشت ماه سال جاری از مسؤولیت خود به دلیل مشکلات شخصی و جسمی استعفا داد.

سید مهدی ابطحی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد.

وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز و کارشناسی ارشد و نیز دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ نموده است.

ابطحی انتشار ده‌ها مقاله علمی پژوهشی، هدایت ده‌ها پایان‌نامه و رساله تحصیلات تکمیلی، تألیف ۳ جلد کتاب و ثبت ۵ اختراع را در کارنامه فعالیت علمی خود دارد.

معاون دانشجویی-فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان طی سال‌های ۸۰ تا ۸۴، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان از سال ۹۲ تا ۹۷ و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از تیرماه ۹۷ تاکنون، از جمله مسئولیت‌های اجرایی دکتر ابطحی بوده است.

دانشگاه صنعتی اصفهان در سال ۱۳۵۶ تأسیس شد که یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با بیش از ۲۳۰۰ هکتار مساحت، بزرگ‌ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.