تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 11642

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گازاستان اصفهان طی حکمی، رئیس امور حقوقی شرکت با حفظ سمت سرپرست امور قراردادها شد. به گزارش دنیای اسرار، مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از روسای سایر واحدها و کارکنان امور قراردادها برگزار شد. در این مراسم

Print Friendly, PDF & Email

تودیع و معارفه رئیس امور قراردادهای شرکت گازاستان اصفهان

طی حکمی، رئیس امور حقوقی شرکت با حفظ سمت سرپرست امور قراردادها شد.

به گزارش دنیای اسرار، مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور قراردادهای شرکت گاز استان اصفهان با حضور مدیرعامل، معاونین، جمعی از روسای سایر واحدها و کارکنان امور قراردادها برگزار شد.

در این مراسم مهندس علوی مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر جایگاه امور قراردادها در شرکت گفت: این امور یکی از بخش های کلیدی شرکت است که به همه بخش های درونی و بیرونی شرکت  مرتبط است.

وی، گفت: برگزاری انواع مناقصات و مزایده ها، تعیین برآورد ریالی پیمان ها، تهیه، تدوین و تنظیم و بررسی اسناد مناقصات و مزایده ها و انعقاد انواع قراردادها، تهیه بانک اطلاعات مربوط به تامین کنندگان، ارزیابی کیفی مناقصه گران و… از وظایف مهم شرکت است که در امور قراردادها انجام می گیرد و اختلال در هریک از این وظایف، متوجه کل مجموعه می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صادقانه و خالصانه  حمید رضا طباطبایی سرپرست سابق امور قراردادهای شرکت افزود: وی، علاوه برتعهد، مزین به حسن خلق و مشهور به صداقت و امانت داری هستند و اذعان دارم که تجربیات ارزنده و موثری در خصوص فعالیت های امور قراردادها دارند که می بایست  بکار گرفته شود.

وی تاکید کرد:  با توجه به حساسیت مسئولیت امور قراردادها بکارگیری نیروهای مجرب و همچنین ایجاد همبستگی گروهی به همراه نظم و انضباط ، تقسیم مطلوب و مناسب کارها ، مکانیزه کردن سیستم بخصوص در بخش برآورد ، به روزکردن مدارک پیمانها و معرفی بموقع پیمانکاران ، توسعه فرهنگ پیمانی و توجه به مسائل پیمانکاران در بخش جاری و سرمایه ای از مسیر انتخاب تا انتهای عملیات مربوطه از حداقل اهم مواردی است که در مسئولیت جدید باید مورد توجه قرار گیرد .

مهندس علوی، محمد علی کرامتی را باحفظ سمت قبلی خود بعنوان سرپرست امورقراردادهای شرکت منصوب  ومعرفی کرد و کرامتی نیز حمید رضا طباطبایی را به عنوان مشاور در امور پیمانی و مناقصات تعیین نمود .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.