تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۲
کد خبر : 11732

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصر در انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصر در انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصردر انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به گزارش دنیای اسرار، محور روستایی جندق – مصر از جمله محورهای گردشگری و بوم گردی از توابع شهرستان خوروبیابانک است که بدلیل وجود مناطق گردشگری و حضور توریست در این منطقه احداث وتکمیل عملیات راهسازی آن حائز اهمیت است. سعید خدابخشی

Print Friendly, PDF & Email

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصردر انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش دنیای اسرار، محور روستایی جندق – مصر از جمله محورهای گردشگری و بوم گردی از توابع شهرستان خوروبیابانک است که بدلیل وجود مناطق گردشگری و حضور توریست در این منطقه احداث وتکمیل عملیات راهسازی آن حائز اهمیت است.

سعید خدابخشی رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راه وشهرسازی استان در این باره گفت: طول کل این محور ۴۰کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن طی سال های گذشته به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتردیگر نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرای عملیات خاکریزی و خاکبرداری میباشد.

وی از جمله مشکلات پیش رو جهت احداث و تکمیل این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات مکفی دانست و اظهار داشت: احداث و تکمیل این محور روستایی بدلیل تردد توریست و گردشگران بسیار در طول سال از آن و به عنوان قطب گردشگری در منطقه بسیار حائز اهمیت است و عدم تخصیص اعتبارات لازم عاملی بر به تعویق افتادن تکمیل پروژه شده است.

خدابخشی افزود: میزان اعتبار لازم برای احداث و تکمیل ۱۸ کیلومتر باقیمانده با احتساب ۱۰ کیلومتر در حال انجام، ۱۶۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین و تخصیص در اولویت احداث قرار خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.