تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۲
کد خبر : 11732

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصر در انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصر در انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصردر انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به گزارش دنیای اسرار، محور روستایی جندق – مصر از جمله محورهای گردشگری و بوم گردی از توابع شهرستان خوروبیابانک است که بدلیل وجود مناطق گردشگری و حضور توریست در این منطقه احداث وتکمیل عملیات راهسازی آن حائز اهمیت است. سعید خدابخشی

Print Friendly, PDF & Email

احداث و تکمیل ادامه محور روستایی جندق – مصردر انتظار ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش دنیای اسرار، محور روستایی جندق – مصر از جمله محورهای گردشگری و بوم گردی از توابع شهرستان خوروبیابانک است که بدلیل وجود مناطق گردشگری و حضور توریست در این منطقه احداث وتکمیل عملیات راهسازی آن حائز اهمیت است.

سعید خدابخشی رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل راه وشهرسازی استان در این باره گفت: طول کل این محور ۴۰کیلومتر است که ۱۲ کیلومتر آن طی سال های گذشته به بهره برداری رسیده و ۱۰ کیلومتردیگر نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال اجرای عملیات خاکریزی و خاکبرداری میباشد.

وی از جمله مشکلات پیش رو جهت احداث و تکمیل این پروژه را عدم تخصیص اعتبارات مکفی دانست و اظهار داشت: احداث و تکمیل این محور روستایی بدلیل تردد توریست و گردشگران بسیار در طول سال از آن و به عنوان قطب گردشگری در منطقه بسیار حائز اهمیت است و عدم تخصیص اعتبارات لازم عاملی بر به تعویق افتادن تکمیل پروژه شده است.

خدابخشی افزود: میزان اعتبار لازم برای احداث و تکمیل ۱۸ کیلومتر باقیمانده با احتساب ۱۰ کیلومتر در حال انجام، ۱۶۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین و تخصیص در اولویت احداث قرار خواهد گرفت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان