تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر : 12868

منطقه ۱۴ به حوزه بزرگ فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان تبدیل شده است

منطقه ۱۴ به حوزه بزرگ فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان تبدیل شده است

در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه ۱۴ مطرح شد؛ منطقه ۱۴ بهحوزه بزرگ فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان تبدیل شده است آیین بهره برداری از خیابان منتظرالمهدی (عج) و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی در منطقه ۱۴ با حضور شهردار اصفهان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین

Print Friendly, PDF & Email

در آیین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه ۱۴ مطرح شد؛

منطقه ۱۴ بهحوزه بزرگ فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان تبدیل شده است

آیین بهره برداری از خیابان منتظرالمهدی (عج) و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی در منطقه ۱۴ با حضور شهردار اصفهان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری و جمع زیادی از مردم منطقه به مناسبت هفته دولت و در ادامه برنامه های عمرانی اصفهان در مسیر امید، انجام شد.

مناطق کمتر برخوردار در اولویت خدمت رسانی قرار دارند

به گزارش دنیای اسرار، قدرت اله نوروزی در این آیین اظهار کرد: در بین مناطق ۱۵ گانه اصفهان بیشترین حضور را در منطقه ۱۴ داشته ام. دهها بار در یک سال و نیم گذشته به این منطقه آمده ام و به این منطقه سر زده ام. به این حضور افتخار می کنم و معتقدم مناطق کمتر بهره مند شده از امکانات باید در خدمت رسانی در اولویت قرار بگیرند.

وی با تاکیدبر اینکه منطقه ۱۴ به حوزه بزرگ فعالیت های عمرانی شهرداری اصفهان تبدیل شده است،تصریح کرد: عملیات عمرانی خط دو مترو در منطقه ۱۴، آسفالت کوچه های حصه، آزادسازیو بهره برداری از خیابان منتظرالمهدی (عج) که همین چند ماه پیش کلنگ زنی شد، کلنگزنی ایستگاه آتش نشانی، اجرای بخشی از رینگ چهارم در منطقه و … مدیریت شهری راخوشحال و امیدوار می کند تا محرومیت از این منطقه فاصله بگیرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شادی و نشاط و لبخند شهروندان، آرزوی ماست، ادامه داد: توزیع عادلانه ثروت، امکانات و رفاهیات در این شهر برای همه، مورد نظر مدیریت شهری است و آنجا که محرومتر است باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

وی اضافه کرد: همه باید به مدیریت شهری کمک کنند تا شاهد این باشیم که منطقه ۱۴ دیگر تفاوتی با سایر مناطق نداشته باشد؛ به دنبال این هستیم تا زینبیه به مرکز گردشگری مذهبی در ایران تبدیل شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان افزود: این جشنواره شادی و نشاط را به تمام نقاط شهر برده و آنجا هم که سینما نداشته مانند منطقه ۱۴ سینمایسیار آمده و فیلم ها را برای کودکان به نمایش گذاشته است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: منطقه ۱۴ رو به آبادانی است و فقر در حال فاصله گرفتن از این منطقه است، باید همه تلاش کنیم تا در بودجه بندی ها، طراحی ها، ‌حمایت ها، تامین مالی و …این اتفاق رخ دهد.

وی افزود: رینگ حفاظتی و مترو به منطقه ۱۴ می آید تا فرزند منطقه کم برخوردار، راحت به کار و تحصیل خود برسد. امروز پروژه های بزرگ منطقه در حال پیشرفت و احداث است. وقتی عملیات اجرایی خط دو قطار شهری و ایستگاه دارک را می بینم و یا می بینم هر کوچه و پس کوچه ای آسفالت شده و یا عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی این منطقه به عنوان پنجمین ایستگاه آتش نشانی کلنگ زنی شده امسال را آغاز می کنیم و یا خیابانی که چند ماه پیش، کلنگ زنی شده بود را افتتاح می کنیم، لبخند رضایت مردم را می بینیم و خوشحال می شویم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: توزیع عادلانه خدمات عمرانی و شهری، مورد نظر ما است. امروز شاهد همین اتفاقات هستیم. رینگ حفاظتی از اینجا می گذرد و مترو به اینجا می آید تا فرزند منطقه ١۴ به راحتی بتواند به مقصد کار و تحصیل خود برسد.

اعتماد مردم منطقه ۱۴ به شهرداری افزایش پیدا کرده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه یکی از مواردی که باید امروز به آن افتخار کنیم، افزایش اعتماد مردم در منطقه ۱۴ و ایجاد ارتباط بسیار خوب میان مردم و مدیران منطقه است، اظهار کرد: مردم این منطقه از هر جهت مستحق خدمتند و ما باید به این خدمتگذاری افتخار کنیم تا حق مسلم مردم منطقه در ابعاد مختلف اجتماعی، ورزشی، عمرانی و … تحقق پیدا کند.

علیرضا نصر تصریح کرد: منطقه ۱۴ امروز تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی و به یک میدان فرهنگی، ورزشی و هنری که حق مردم منطقه بوده تبدیل شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: شخصیت و کرامت مردم منطقه مورد توجه مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه خط دو قطار شهری اصفهان از منطقه زینبیه آغاز شده و نویدبخش ارزش افزوده در این منطقه است.

وی تصریح کرد: روزی نگران منطقه ۱۴ بودیم، اما امروز با توجه به مسیری که برای پیشرفت و آبادانی آن طی می شود، این منطقه نیز گام به گام با مناطق دیگر حرکت می کند.

پروژه های زیادی در منطقه ۱۴ در حال اجراست

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه منطقه ۱۴ دیگر محروم نیست، اظهار کرد: در جای جای این منطقه عملیات عمرانی در حال اجراست.

علی شمسی افزود: راه برای توسعه زیاد است اما منطقه ۱۴ از محرومیت خارج شده و این نتیجه حمایت شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان است.

لازم به ذکر است خیابان منتظرالمهدی پس از پنج ماه از آغاز عملیات عمرانی و با صرف اعتبار ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در اختیار شهروندان منطقه ۱۴ قرارگرفت.

عملیات عمرانی این خیابان در بهمن ماه سال ۹۷ آغاز شد و اکنون با گذشت پنج ماه از آغاز، این طرح عمرانی برای بهره مندی شهروندان به نقطه پایانی و بهره برداری رسید. 

طول خیابان منتظرالمهدی(عج) ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که ۱۶۰ میلیارد ریال برای آزادسازی، هفت میلیارد ریال برای اجرا، ۳۰۰ میلیون ریال برای ایجاد فضای سبز و ۵۰۰ میلیون ریال نیز صرف هزینه‌های ترافیکی آن شده است.

طول خیابان منتظرالمهدی ۳۰۰ و عرض آن ۲۴ متر است که در مجموع برای اجرای طرح احداث این خیابان  ۱۶۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. امروز همچنین کلنگ احداث ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۴ شهر اصفهان با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ مترمربع و هزینه آزادسازی ۲۶ میلیارد ریال به زمین زده شد که برای انجام آزادسازی و اجرای این ایستگاه ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.