تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 13118

صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین هیأت‌هاهستند

صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین هیأت‌هاهستند

صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین هیأت‌هاهستند فرماندار خوانسار با بیان این که صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین تشیع هستند، گفت: هیأت‌های مذهبی به عنوان خادم امام حسین(ع) هستند و نباید اختلاف بین آن‌ها به دادگستری و شورای تأمین کشیده شود. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، منصور کمالی ظهر امروز در جلسه هماهنگی

Print Friendly, PDF & Email

صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین هیأت‌هاهستند


فرماندار خوانسار با بیان این که صهیونیست‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین تشیع هستند، گفت: هیأت‌های مذهبی به عنوان خادم امام حسین(ع) هستند و نباید اختلاف بین آن‌ها به دادگستری و شورای تأمین کشیده شود.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازفارس، منصور کمالی ظهر امروز در جلسه هماهنگی هیأت‌های مذهبی شهرستان با تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و صفر اظهار کرد: توجه به اخلاق در بعد فردی و اجتماعی در هیأت‌های مذهبی ضروری است.
فرماندار خوانسار ادامه داد: ترویج وفاداری تشیع به امام حسین(ع) و اتحاد و همدلی بین مردم باید سرلوحه هیأت‌های مذهبی قرار گیرد نه اینکه به یک نمایش ظاهری بسنده شود.
وی تأکید کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال سست کردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم و جوانان هستند باید سخنرانی روحانیون پیرامون مسائل مذهبی و سیاسی و دشمن‌شناسی باشد.
کمالی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و وهابی‌ها به دنبال اختلاف افکنی بین تشیع از طریق نفوذ در هیأت‌های مذهبی هستند، گفت: اختلاف بین هیأت‌های مذهبی در مسائل اقتصادی و فرهنگی اثرگذار خواهد بود بنابراین باید یک هدف واحد آن هم فرهنگ فلسفه قیام و نهضت عاشورا دنبال شود.
فرماندار خوانسار با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی باید به مأمن و محفلی برای حل اختلافات درونی مردم تبدیل شود، یادآور شد: آگاه‌سازی و روشنگری مردم و نوجوانان و جوانان درایام محرم و صفر وظیفه هیأت‌های مذهبی است تا افرادی که در فردیت و منیت هستند به هیأت‌های مذهبی بپیوندد.
وی با تأکید بر بها دادن به نوجوانان به حضور در هیأت‌های مذهبی، افزود: نسل نوجوان با فرهنگ عاشورا و نهضت حسینی(ع) چندان آشنایی ندارد و ویژگی‌های امام حسین(ع) را فقط در مراسمات و آیین‌های عزاداری می بینند، بنابراین باید آرمان‌های سیدالشهدا(ع) مانند مقابله با ظلم و ستم، ایثار و فداکاری در راه دین خدا و ولایتمداری در بین آن‌ها فرهنگ سازی شود.
کمالی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی به عنوان خادم امام حسین(ع) هستند و نباید اختلاف بین آن‌ها به دادگستری و شورای تأمین کشیده شود، عنوان کرد: انتظار داریم ماه محرم و صفر بدون حاشیه‌ و دغدغه برگزار شود تا در ذهن مسافران خاطره خوشی از خوانسار شهر حسینی است تداعی شود.
وی تاکید بر ساماندهی نذورات در ایام عزاداری سیدالشهدا، خاطرنشان کرد: نذر از اقدامات شایسته است که مردم مومن در مناسبت های مختلف مذهبی انجام می‌دهند اما باید از سوی هیأت امنای هیأت‌های مذهبی ساماندهی شود و نذورات در بین تمام مردم و عزادارن حسینی به صورت مساوی تقسیم شود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.