تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۳۹
کد خبر : 13388

تابلوهای شهروندی رنگ مِهر به خود گرفت

تابلوهای شهروندی رنگ مِهر به خود گرفت

تابلوهای شهروندی رنگ مِهر به خود گرفت به گزارش دنیای اسرار:به منظور آماده سازی فضای شهر برای شروع سال تحصیلی جدید، ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهروندی سطح شهر حال و هوای مهر به خود گرفت. رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: شروع سال تحصیلی علاوه بر

Print Friendly, PDF & Email


تابلوهای شهروندی رنگ مِهر به خود گرفت


به گزارش دنیای اسرار:به منظور آماده سازی فضای شهر برای شروع سال تحصیلی جدید، ۳۰۰ تابلوی تبلیغات شهروندی سطح شهر حال و هوای مهر به خود گرفت.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: شروع سال تحصیلی علاوه بر اینکه برای دانش آموزان ایجاد حس خوب می کند برای بزرگتر هایی که فارغ از تحصیل شده اند نیزحس نوستالژیک دارد که در این دوره از تابلو های تبلیغات شهروندی سعی شده این حس رابرای شهروندان ایجاد کنیم.

احمد رضایی ادامه داد: “باز همراه شمامدرسه ای می سازیم” از جملات کلیدی این دوره از تبلیغات شهروندی است که چگونگی رفتار در مدرسه را در قالب “قلب خالی نشوداز احساس” و “هر کسی حرف دلش را بزند”به دانش آموزان آموزش می دهد.

وی  در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان تأثیر پذیر و آینده سازان کشور محسوب می شوند اظهار داشت: اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان علاوه بر ارائه طرح های تبلیغات شهری به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی در جامعه  برنامه ای را با عنوان “کلاس شهر” طراحی کرده که همزمان با شروع سال تحصیلی در ۴۰ مدرسه ابتدایی سطح شهر اجرا می کند.

وی کلاس شهر را شامل برنامه های مفرح اعلام و تصریح کرد: در این برنامه نکاتی همچون تفکیک زباله، چگونگی استفاده از حمل و نقل عمومی و دیگر موضوعات شهروندی فرهنگ سازی خواهد شد.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های اداره توسعه فرهنگ شهروندی می توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وب سایت shahrvandi-isf.ir  مراجعه کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.