تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 13771

امروز پرچم قرآن بر دوش اداره اوقاف و امور خیریه است

امروز پرچم قرآن بر دوش اداره اوقاف و امور خیریه است

امروز پرچم قرآن بر دوش اداره اوقاف و امور خیریه است مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور: همه مسائلی که بشر در زندگی به آن احتیاج دارد را می‌توان در قرآن پیدا کرد. به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: در

Print Friendly, PDF & Email

امروز پرچم قرآن بر دوش اداره اوقاف و امور خیریه است

مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور: همه مسائلی که بشر در زندگی به آن احتیاج دارد را می‌توان در قرآن پیدا کرد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: در دست داشتن پرچم قرآن برای سازمان اوقاف و امور خیریه کشور یک افتخار محسوب می‌شود.
وی افزود: اصفهان یک شهر بین المللی است که در همه عرصه‌ها مستعد و دارای ظرفیت‌های بسیار بوده و می‌تواند در عرصه فرهنگی و قرآنی اثرگذار باشد و میزبانی از مسابقات قرآن یک برکت برای مردم اصفهان است.
حجت‌الاسلام شوزب شیری با اشاره به میزبانی اصفهان اظهار کرد: در هر زمانی و هر موضوعی که اصفهان میزبانی کند شاهد بهترین اتفاقات خواهیم بود و همواره اصفهان مهد رویدادهای بزرگ و اتفاقات خوب بوده و تا این لحظه متسابقین، داوران و مردم از مسابقات و میزبانی مسابقات راضی بوده‌اند.
وی افزود: هر سال شاهد رشد کمی و کیفی مسابقات قرآن کریم هستیم و برپایی نمایشگاه‌های جنبی در کنار مسابقات قرآن بسیار تأثیرگذار و سازنده خواهد بود.
مدیرکل بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امروز پرچم قرآن بر دوش سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است و باید همه در این حوزه مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: هر کسی در هر عرصه‌ای می‌تواند از قرآن استفاده برده و با استفاده از برکات این کتاب آسمانی در مسیر سعادت و کمال قرار بگیرد و اینطور نیست که قرآن تنها مخصوص به روحانیت باشد و تنها روحانیت در قبال قرآن وظیفه داشته باشد.
حجت‌الاسلام شیری اظهار کرد: حتی مسابقات در صورت ارتباط گیری درست جامعه با مفاهیم قرآنی می‌تواند به سمت این برود که متسابقین بستگی به تخصص و رشته و حرفه خود برای قرائت، حفظ یا بیان مفاهیم آیات مربوط به عرصه فعالیت‌شان در عرصه مسابقه حاضر شوند و به رقابت بپردازند که این موضوع نیازمند یک فرهنگسازی عمیق و دقیق در عرصه قرآن کریم است.
وی ادامه داد: طب و پزشکی، کشاورزی، صنعت، رسانه،محیط زیست، فرهنگ، جامعه، اقتصاد، سیاست، مسائل نظامی، سبک زندگی و همه مسائلی که بشریت در زندگی به آن احتیاج دارد را می‌توان در قرآن پیدا کرد به همین دلیل لازم است همه اقشار و اصناف و مردم جامعه با قرآن در ارتباط باشند و در مسیر تسهیل رویدادهای قرآنی و برگزاری آن همکاری کنند.
مدیرکل بازرسی اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان را یکی از برترین مدیران روحانی کشور توصیف کرد و گفت: همه مسؤولان استان اصفهان و همه کسانی که در اصفهان در حوزه دینی مسؤولیت دارند باید اقبال کنند و پذیرا باشند و تلاش کنند برای قرآن کریم، همه باید دور قرآن طواف کنند تا رویدادهای قرآنی بهتر از هر زمانی برگزار شوند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.