تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 14213

افزایش ۴۰ درصدی در ظرفیت پذیرش موکب‌ الزهرا (س)

افزایش ۴۰ درصدی در ظرفیت پذیرش موکب‌ الزهرا (س)

افزایش ۴۰ درصدی در ظرفیت پذیرش موکب‌ الزهرا (س) مسؤول موکب الزهرا (س): امسال ۴۰ درصد به ظرفیت پذیرش نسبت به سال ۹۷ اضافه شده است و در بحث پذیرایی نیز در همه وعده‌های غذایی حدود ۵۰ درصد افزایش ظرفیت داشته‌ایم. به گزارش دنیای اسرار:موسوی از اعزام خادمان برادر و خواهر جهت خدمت‌رسانی در موکب

Print Friendly, PDF & Email

افزایش ۴۰ درصدی در ظرفیت پذیرش موکب‌ الزهرا (س)

مسؤول موکب الزهرا (س): امسال ۴۰ درصد به ظرفیت پذیرش نسبت به سال ۹۷ اضافه شده است و در بحث پذیرایی نیز در همه وعده‌های غذایی حدود ۵۰ درصد افزایش ظرفیت داشته‌ایم.

به گزارش دنیای اسرار:موسوی از اعزام خادمان برادر و خواهر جهت خدمت‌رسانی در موکب الزهرا (س) طی سه نوبت خبر داد و افزود: در تاریخ‌های ۲، ۹ و ۱۷ مهر ماه اعزام خادمان اربعین حسینی را داشته‌ایم و تعداد ۵ دستگاه اتوبوس از دیگر مجموعه‌ها و هم چنین سه دستگاه اتوبوس از هیئت حضرت ابوالفضل (ع) و سه دستگاه از مجموعه انصارالحسین (ع) نیز به مجموعه خادمین پیوستند.
وی افزود: امسال ۴۰ درصد به ظرفیت پذیرش نسبت به سال ۹۷ اضافه شده است و در بحث پذیرایی نیز در همه وعده‌های غذایی حدود ۵۰ درصد افزایش ظرفیت داشته‌ایم.
موسوی شرکت مردم را در پیاده روی اربعین علی‌رغم فتنه‌های ایجاد شده و مشکلات اقتصادی پرشور بیان کرد و گفت: همان‌طور که پیش بینی می‌شد، فزایش جمعیت زیادی داشتیم به گونه‌ای که با توجه به موقعیت دو موکب در کنار حرم‌های حسینی از همان روزهای نخست ظرفیت روزانه موکب تکمیل شد.
وی اضافه کرد: به علت زمان محدودی که ستاد اربعین پیش‌بینی کرده بود ارسال کالا برای موکب با توجه به نزدیک بودن به حرم و مشکلات امنیتی که وجود داشت با دشواری همراه شد و موجب شد آخرین محموله کالاهایی که برای موکب پیش‌بینی شده بود با معطلی، مشکلات و رایزنی‌های فراوان به موکب رسانده شود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.