تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
کد خبر : 16512

امضا تفاهم نامه مشترک همکاری در طرح احیا و توسعه معادن میان صدر تامین و تهیه و تولید مواد معدنی

امضا تفاهم نامه مشترک همکاری در طرح احیا و توسعه معادن میان صدر تامین و تهیه و تولید مواد معدنی

امضا تفاهم نامه مشترک همکاری در طرح احیا و توسعه معادن میان صدر تامین و تهیه و تولید مواد معدنی در راستای سیاست های ایمیدرو و وزارت صمت تفاهم نامه فی مابین صدر تامین وابسته به شستا و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران امضا شد. به گزارش دنیا ی اسرار، خداداد غریب پور،

Print Friendly, PDF & Email

امضا تفاهم نامه مشترک همکاری در طرح احیا و توسعه معادن میان صدر تامین و تهیه و تولید مواد معدنی

در راستای سیاست های ایمیدرو و وزارت صمت تفاهم نامه فی مابین صدر تامین وابسته به شستا و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران امضا شد.

به گزارش دنیا ی اسرار، خداداد غریب پور، رییس ایمیدرو و معاون وزیر صمت در جلسه امضا تفاهم نامه  فی مابین صدر تامین وابسته به شستا و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای همکاری در طرح احیا فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس ، گفت: بازسازی معادن کوچک و احیا آن در سال ۱۳۹۸ شتاب گرفت و براساس آمار در حال حاضر ۱۳۳ معدن اقدام نهایی، ۴۷۷ معدن اقدام کلینیکی و راه حل ارائه شده ، ۱۲۹۰ معدن مورد پایش قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: ایمیدرو مشارکت گسترده ای با بخش خصوصی داشته است و مجموعه آمار اعلام شده از تعداد ۳۱ استان کشور حاصل شده است.

وی تصریح کرد:امضا تفاهم نامه نیز در راستای سیاست های ایمیدرو و وزارت صمت است و امیدواریم رخداد های قابل توجهی را شاهد باشیم.

در ادامه غلامرضا سلیمانی، مدیر عامل صدر تامین اظهار داشت: تاصیکو به عنوان هلدینگ معدنی شستا براساس سیاست های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره حرکت کرده است و تلاش دارد در این حوزه اقدامات قابل توجهی را ایجاد کند. 

وی تصریح کرد: چشم انداز هلدینگ صدرتامین در حوزه کانی های فلزی و غیر فلزی است و اکثر شرکت های صدر تامین در بورس حاضر و سهام ارزنده ای را به ثبت رسانده اند.

مدیرعامل تاصیکو اظهار داشت: اساس کار ما توسعه و بهره گیری قابل قبول از ظرفیت های موجود است و ما بارها اعلام کرده ایم که با مجموعه سیاست های شرکت به دنبال صیانت از حقوق سهامداران هستیم و خواهیم بود. 

وی در خصوص تفاهم نامه فوق نیز گفت: ما به دنبال تامین ۲۴ ماده معدنی برای ۱۴ شرکت صدر تامین در راستای تکمیل زنجیره تولید آنان هستیم از معدنی املاح ایران گرفته تا زغال سنگ پروده طبس، بر این اساس امیدوارم با امضای این تفاهم توسعه ای را بیش از پیش شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: ۵ اسفند اولین شتابدهنده کشور رونمایی خواهد شد و مطمئن هستیم که این مهم حوزه معدن را وارد فاز دیگری در راستای حرکت رو به رشد کند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.