تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد خبر : 16535

استاندارد، فصل‌الخطاب طراحی پروژه‌ها

استاندارد، فصل‌الخطاب طراحی پروژه‌ها

استاندارد، فصل‌الخطاب طراحی پروژه‌ها مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان: طرح تقاطع سردار شهید قاسم سلیمانی در مجاورت کارخانه قند با مساحت پل سازی ۱۷ هزارمترمربع، تقاطع آفتاب در بزرگراه اردستانی با پنج هزارمتر پل سازی و رینگ حفاظتی شهر بخشی از طراحی‌های انجام شده در سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری است.

Print Friendly, PDF & Email

استاندارد، فصل‌الخطاب طراحی پروژه‌ها

مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان: طرح تقاطع سردار شهید قاسم سلیمانی در مجاورت کارخانه قند با مساحت پل سازی ۱۷ هزارمترمربع، تقاطع آفتاب در بزرگراه اردستانی با پنج هزارمتر پل سازی و رینگ حفاظتی شهر بخشی از طراحی‌های انجام شده در سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری است.

به گزارش دنیای اسرار:سعید کورنگ بهشتی در نشست خبری خود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: بیش از ۶۰ درصد پروژه‌های سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان مربوط به حوزه حمل و نقل است که شامل ۱۴ طرح در رینگ حفاظتی، ۲۲ طرح پیاده روسازی، ۱۰ طرح برای مسیرهای بی.آر.تی و … بوده است.
وی افزود: سال گذشته ۱۶ درصد طراحی پروژه‌های این سازمان مربوط به حوزه خدمات شهری بوده که امسال به ۲۵ درصد رسیده است.
مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۶۱ طرح توسط سازمان طراحی شهر اصفهان تکمیل و ابلاغ شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۷ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: طرح تقاطع سردار شهید قاسم سلیمانی در مجاورت کارخانه قند با مساحت پل سازی ۱۷ هزارمترمربع، تقاطع آفتاب در بزرگراه اردستانی با پنج هزارمتر پل سازی و رینگ حفاظتی شهر بخشی از طراحی‌های انجام شده در سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری است.
سعید کورنگ بهشتی گفت: طراحی شبستان گلستان شهدا، رینگ سوم شهر، مرکز کنترل ترافیک، ادامه خیابان توحید، محور تشریفات، ساختمان توانمندسازی، میدان امام علی(ع) تقاطع دفاع مقدس، زیرگذر شهید آقاخانی و تقاطع قدس بخشی دیگر از طراحی‌های انجام شده است.
وی افزود: طراحی کیلومتر صفر تا هفت رینگ حفاظتی شهر به اتمام رسیده و در مرحله آزادسازی توسط مناطق ۱۴ و ۱۵ است.
مدیرعامل سازمان طراحی و فنی مهندسی شهرداری اصفهان گفت: با اجرای پروژه بلوار فرزانگان از حدفاصل بعثت تا نزدیک اتوبان فرودگاه به طول ۶.۵ کیلومتر دیگر شاهد تردد خودروهای سنگین از محور دولت آباد یا عاشق اصفهانی نخواهیم بود.
وی افزود: طراحی لوپ‌های تقاطع رضوان توسط سازمان طراحی و فنی مهندسی انجام شده است و پل شهید ستاری یکی از منحصر به فردترین نقاط رینگ سوم به شمار می‌رود.
سعید کورنگ بهشتی ادامه داد: پس از اجرای ایستگاه‌های خط یک مترو طرحی برای میدان امام حسین(ع) آماده شده تا میدانی زیبا در وسط آن احداث و در مسیر عبور خودروها سنگ فرش جای آسفالت را بگیرد.
وی افزود: طراحی مسیرهای دوچرخه در محورهایی که خط بدنه آن اجازه دهد، گذر عبور دوچرخه پیش بینی می‌شود البته محور مناسب برای دوچرخه بین فضای سبز و پارک حاشیه‌ای معابر است و باند دوچرخه باید بدون مانع در اختیار شهروندان قرار گیرد.
به گفته کورنگ بهشتی رعایت استانداردها در انجام طراحی پروژه‌ها و طرح‌های شهرداری اصفهان در اولویت قرار دارد و استاندارد فصل‌الخطاب طراحی پروژه‌ها است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.