تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر : 17105

بهره برداری از سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی درمقابله با کرونا ویروس

بهره برداری از سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی درمقابله با کرونا ویروس

بهره برداری از سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی درمقابله با کرونا ویروس به گزارش دنیای اسرار:با حضور معاون استاندار، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، سامانه تولید و توزیع مواد ضدعفونی  در آبفا اصفهان، با ظرفیت بیش از  ۴ هزار لیتر در روز به بهره

Print Friendly, PDF & Email

بهره برداری از سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی درمقابله با کرونا ویروس

به گزارش دنیای اسرار:با حضور معاون استاندار، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان، سامانه تولید و توزیع مواد ضدعفونی  در آبفا اصفهان، با ظرفیت بیش از  ۴ هزار لیتر در روز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این مراسم به اهمیت راه اندازی سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی محیط درمقابله با کرونا ویروس پرداخت و اظهار داشت: در اقدامی جهادی تولید ۴ هزارلیتر در روز، محلول گندزدایی با هدف مقابله با کرونا ویروس در شرکت آبفا استان اصفهان دردستور کار قرار گرفت، که این حجم تولید، جوابگوی  بسیاری ازنیازهای مراکز درمانی و عمومی خواهد بود.

دکتریوسفی با اشاره به تولید محلول گندزدایی با غلظت یک درصد گفت: این محلول با ۹۰ درصد آب مخلوط شده و میزان قابل توجهی مواد ضدعفونی کننده به دست می آید که می توان با آن بسیاری از سطوح مراکز درمانی، خدماتی و عمومی را گندزدایی نمود.

وی همکاری همه سازمان ها و نهادها  را برای مقابله با کروناویروس، با دانشگاه علوم پزشکی ضروری برشمرد و بیان داشت: دستگاه های دولتی، خصوصی و مردم نهاد باید برای مهار کرونا ویروس با مراکز درمانی و بهداشتی نهایت همکاری را داشته باشند تا با تعامل با یکدیگر این ویروس هرچه سریعتر ریشه کن شود.

معاون توسعه و مدیریت  منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گندزدایی معابر و سطوح را بسیار موثر در پیشگیری از شیوع کرونا ویروس برشمرد و صریح کرد: با گندزدایی معابر، وسایل نقلیه، پارک ها و مراکز خرید از انتقال ویروس به افراد سالم جلوگیری می شود.

دکتر یوسفی افزود: در حال حاضر مردم نگران سرعت شیوع کرونا ویروس هستند در حالیکه با این اقدام شرکت آبفا استان اصفهان می توان از شیوع این ویروس تا حدودی جلوگیری نمود و بدین ترتیب از مسئولان شرکت آبفا استان اصفهان قدردانی می شود.

در ادامه مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: هم اکنون ۲۵۰ تیم عملیاتی شبانه روز مشغول گندزدایی بسیاری از سطوح در مراکز مختلف و اماکن عمومی با هدف مقابله باکرونا ویروس در سطح شهر  هستند.

مهندس شیشه فروش ضمن تقدیر از شرکت آبفا استان اصفهان که اقدام به راه اندازی این سامانه نموده است، اعلام کرد: گره گشایی از مشکلات در راستای  ضدعفونی سطوح و معابر از اهداف این شرکت در تولید و توزیع مواد گند زدا می باشد.

وی  در ادامه اظهار داشت: مقرر شد مرکز بهداشت استان، پروتکل بهداشتی استفاده از مواد ضدعفونی کننده را تهیه و به تمامی دستگاه ها ابلاغ نماید.

شیشه فروش در ادامه گفت: در سالهای اخیر شرکت آبفا استان اصفهان در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه نهایت همکاری را با دستگاه های مختلف داشته که این امر موجب کاهش تبعات ناشی از حوادث شده است و جای تقدیر دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به راه اندازی سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی با هدف مقابله با کرونا ویروس گفت: در کمتر از۲۴  ساعت با استقرار۵ دستگاه الکترولیز نمک طعام، تولید بیش از ۴ هزار لیتر در روز محلول گندزدایی در دستور کار قرار گرفت.

مهندس هاشم امینی گفت: از آنجایی که این روزها مردم نگران شیوع کرونا ویروس هستند، راه اندازی سامانه تولید و توزیع محلول گندزدایی با هدف مقابله با کرونا ویروس ، به عنوان یک مسئولیت اجتماعی، در دستور کار شرکت آبفا استان اصفهان قرار گرفت. وی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این سامانه از شیوع  بیشتر کرونا ویروس در جامعه جلوگیری شده و نگرانی مردم برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان تصریح کرد: هم اکنون مراکز درمانی اعتبارات کافی برای تامین مواد ضدعفونی کننده ندارند و بر این اساس شرکت آبفا با بهره مندی از منابع موجود، اقدام به راه اندازی این سامانه نموده است. وی گفت: محلول گندزدایی تولید شده در این سامانه  با هماهنگی استانداری، در اختیار مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان ها ،اماکن عمومی و اداری قرار می گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.