تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 17408

هشدار شرکت مخابرات ایران در خصوص کلاهبرداری پیامکی

هشدار شرکت مخابرات ایران در خصوص کلاهبرداری پیامکی

شرکت مخابرات ایران نسبت به کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن و اظهار دروغ به عنوان امور مشترکین این شرکت به کاربران هشدار داد و اعلام کرد: مردم مراقب باشند. به گزارش  دنیا ی ا سرار، کلاهبرداران طی روزهای اخیر با ارسال پیامک به مردم به بهانه برنده شدن، خود را به عنوان امور مشترکین

Print Friendly, PDF & Email

شرکت مخابرات ایران نسبت به کلاهبرداری پیامکی به بهانه برنده شدن و اظهار دروغ به عنوان امور مشترکین این شرکت به کاربران هشدار داد و اعلام کرد: مردم مراقب باشند.

به گزارش  دنیا ی ا سرار، کلاهبرداران طی روزهای اخیر با ارسال پیامک به مردم به بهانه برنده شدن، خود را به عنوان امور مشترکین مخابرات معرفی می کنند تا به مقاصد شوم خود برسند.

این شرکت اعلام کرد: طی روزهای اخیر، کلاهبرداران به تعداد زیادی از مشترکین در استان های مختلف، پیامکی حاوی وعده دروغین برنده شدن تبلت، سرویس آشپزخانه و … ارسال و ضمن معرفی خود به عنوان امور مشترکین مخابرات یا همراه اول درخواست اخاذی و واریز پول از آنان می کنند.

از این رو، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران طی هشداری اعلام می کند که مشترکین مراقب باشند فریب این گونه کلاهبرداری ها را نخورند.

بر اساس اعلام تعداد قابل توجهی از مشترکین مبنی بر اینگونه کلاهبرداری از آنان، دفتر مرکزی بازرسی و نظارت و دفتر حقوقی شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری آن از طریق مراجع حقوقی است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.