تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر : 19175

خرید تضمینی ۴۰۰۰ تُن گندم از بهره برداران استان اصفهان

خرید تضمینی ۴۰۰۰ تُن گندم از بهره برداران استان اصفهان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: تاکنون چهار هزار تن گندم از بهره برداران استان اصفهان خرید تضمینی شده است. به گزارش  دنیای اسرار:محمود ابراهیمی اظهار کرد: این میزان گندم از ابتدای خرداد تاکنون از گندم کاران این استان در مناطق مختلف خریداری شده است. وی ارزش این میزان گندم خریداری شده را

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: تاکنون چهار هزار تن گندم از بهره برداران استان اصفهان خرید تضمینی شده است.

به گزارش  دنیای اسرار:محمود ابراهیمی اظهار کرد: این میزان گندم از ابتدای خرداد تاکنون از گندم کاران این استان در مناطق مختلف خریداری شده است.

وی ارزش این میزان گندم خریداری شده را ۱۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: امسال هر کیلوگرم گندم ۲۵ هزار و ۲۵۰ ریال از بهره برداران این محصول استراتژیک در این استان خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: سازمان جهاد کشاورزی این استان پیش بینی کرد حدود ۲۷۰ هزار تن گندم از مزارع این استان برداشت شود که ۱۷۰ هزار تن آن را اداره کل غله این استان تا پایان شهریور در قالب خرید تضمینی از گندم کاران خریداری و ذخیره سازی می‌کند.

بر اساس گزارش مرکز صدا و سیمای اصفهان، وی از گندم کاران خواست محصول گندم خود را به ۳۹ مرکز تعاونی روستایی به عنوان مباشر همچنین دو سیلوی دولتی و ۹ کارخانه آرد سازی تحویل دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.