تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 19208

رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان برگزار می شود

رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان برگزار می شود

مدیر امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت خبر داد: رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان برگزار می شود مدیر امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت از برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به شکل پایلوت در اصفهان خبر داد. به گزارش  دنیای اسرار، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت 

Print Friendly, PDF & Email

مدیر امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت خبر داد:

رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان برگزار می شود

مدیر امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت از برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به شکل پایلوت در اصفهان خبر داد.

به گزارش  دنیای اسرار، محمد هاشمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت  ایران در نشست خبری بااصحاب رسانه با اشاره به  رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران  اظهار داشت: رزمایشی آفندی باید جایگزین پدافند غیر عامل شود و در حال حاضر بهترین افند برای ختثی سازی و دوری از تشویش ارتباط صحیح گرفتن با مخاطب است که  باید پتانسیل هایمان را به بهترین شکل ممکن مطرح کنیم.

هاشمی افزود: باید از ریزترین و کوچکترین ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنیم وبرای رسیدن به رزمایش سایبری باید اصحاب رسانه از تمام توان خود استفاده کنتد این رزمایش به صورت پایلوت در اصفهان اجرا می شود و همزمان با هفته دولت این رزمایش در کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت  افزود:هدف از برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت به نمایش گذاشتن توانایی های بیمه سلامت است و مردم بدانند مسولان دغدغه انها را دارندوخط قرمز ما محرومین هستند و به دنبال آن هستیم که آنها تحت پوشش ما قرار بگیرند.

لازم الاجرا شدن نسخه الکترونیک در اصفهان

در ادامه این نشست حسین بانک  مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان،افزود: سازمان بیمه سلامت ایران مأموریت دارد برای توسعه بیمه همگانی پایه سلامت و درمان، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقا سلامت را برای همه افراد جامعه تحت پوشش فراهم کند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان، به لازم‌الاجرا شدن نسخه الکترونیک  واسناد خبرداد وگفت:در سال گذشته فرایند نسخه الکترونیک به صورت اختیاری اجرا می‌شد در صورتی که امسال در تمام بیمارستان‌های دولتی و خصوصی نسخه الکترونیک اجباری شده است واین موضوع یکی از مهمترین اقداماتی است که سازمان بیمه سلامت در سال جاری دنبال می کند.

وی در خصوص نحوه صدور نسخه الکترونیکی توسط پزشکان گفت: صدور نسخه الکترونیکی جز قانون بودجه امسال است و باید پزشکان نسخ را الکترونیکی صادر کنند.

بانک در رزمایش سایبری بیمه سلامت،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به جهت فاصله گذاری  اجتماعی جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان دفترچه بیمه سلامت ، دفترچه های  دارای نسخه سفید و فاقد اعتبار تا اطلاع ثانویه دارای اعتبار می باشند.

وی بیان داشت: با اجرای طرح پوشش همگانی بیمه اجباری سلامت تحت عنوان “وسع” در استان اصفهان افراد مختلف با توجه به ملاک تقسیم بندی مطابق درآمد ماهیانه خود می‌توانند از بیمه سلامت بهره مند شوندبر این اساس دهک اول تا سوم حق بیمه آنها به صورت رایگان و از سوی دولت پرداخت می شود و گروه دوم با پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه و گروه سوم هم با پرداخت سالانه پنج میلیون و ۸۰۸ هزار ریال می‌توانند از خدمات سلامت و درمان بیمه سلامت بهره مند شوند.

بانک در ارتباط با مراجعه افراد فاقد پوشش بیمه ای بیان کرد: پس از انقضای بیمه سلامت افراد پس از ۶ ماه متقاضیان پوشش بیمه ای پایه سلامت با پرداخت کل حق بیمه یک سال خود با رعایت شرط خانوار و ۱۰ روز دوره انتظار مشمول پوشش بیمه ای می شوند

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان،با اشاره به اینکه افراد تحت حمایت کمیته امداد از سال گذشته تحت پوشش بیمه سلامت درآمدند، گفت: افراد زندانی و خانواده‌هایشان با معرفی نامه می‌توانند از خدمات بستری بیمه سلامت   بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.