تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 19970

افزایش ۱۵۱ درصدی سرمایه گذاری در صنعت استان یزد

افزایش ۱۵۱ درصدی سرمایه گذاری در صنعت استان یزد

یزد ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از افزایش ۱۵۱ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان یزد طی چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر:محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال جاری، هزار

Print Friendly, PDF & Email

یزد ـ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از افزایش ۱۵۱ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان یزد طی چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار به نقل از مهر:محمدرضا علمدار یزدی در گفتگو با اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال جاری، هزار و ۱۰۱ فقره جواز تأسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۹۱ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال در استان صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: پیش بینی می‌شود با آغاز فعالیت این واحدها، ۲۰ هزار و ۲۷ شغل در سطح استان ایجاد شود.

علمدار یزدی با اشاره به اینکه خوشبختانه روند سرمایه گذاری صنعتی در استان به رغم وجود مشکلات اقتصادی افت نداشته است، افزود: در این زمینه حتی با افزایش بسیار خوب در حوزه سرمایه گذاری و صدور مجوز صنعتی نیز مواجه بوده‌ایم.

وی یادآور شد: تعداد مجوزهای طرح‌های صنعتی صادره استان طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۳۳ درصد و از نظر پیش بینی سرمایه گذاری، ۱۵۱ درصد رشد داشته است.

علمدار یزدی ادامه داد: پیش بینی اشتغال این واحدها نیز در مقایسه با مجوزهای صادر شده در چهار ماه نخست سال گذشته، افزایش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد.

در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.