تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 20068

ابلاغ برنامه یکپارچه و دستورالعمل ستاد کرونا برای عزاداری دهه محرم

ابلاغ برنامه یکپارچه و دستورالعمل ستاد کرونا برای عزاداری دهه محرم

برنامه اجرایی یکپارچه عزاداری دهه محرم به همراه دستورالعمل ستاد کرونا برای برگزاری عزاداری به مخابرات مناطق کشور ابلاغ شد. به گزارش دنیای اسرار، برنامه یکپارچه عزاداری دهه محرم به همراه دستورالعمل ستاد کرونا برای انجام عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی به مخابرات مناطق کشور ابلاغ شد. در اساس این خبر، فعالیت هایی مانند

Print Friendly, PDF & Email

برنامه اجرایی یکپارچه عزاداری دهه محرم به همراه دستورالعمل ستاد کرونا برای برگزاری عزاداری به مخابرات مناطق کشور ابلاغ شد.

به گزارش دنیای اسرار، برنامه یکپارچه عزاداری دهه محرم به همراه دستورالعمل ستاد کرونا برای انجام عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی به مخابرات مناطق کشور ابلاغ شد.

در اساس این خبر، فعالیت هایی مانند طراحی و چاپ پوستر ، سیاهپوش کردن ساختمان ها، پخش زیارت عاشورا به صورت زنده از طریق لایو اینستاگرام و پرتال، ارسال پیامک تسلیت ، پخش نوحه سرایی از بلندگوهای ساختمان ها ، برگزاری مراسم عزاداری به صورت مجازی ، برگزاری مسابقه فرهنگی و … در این برنامه به مناطق کشور ابلاغ شد.

همچنین همراه با این برنامه، دستورالعمل ستاد کرونا مبنی بر حفظ سلامت کارکنان در مقابل بیماری کرونا، با رعایت پروتکل های اعلام شده، ابلاغ شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.