تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
کد خبر : 20750

دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسیر پاسخ به نیازهای محلی و بومی مردم

دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسیر پاسخ به نیازهای محلی و بومی مردم

به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه‌ی آئین امضاء تفاهم نامه همکاری بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه‌های متولی آموزش‌های مهارتی استان اصفهان، احمد رضا پیش بین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار در خصوص انعقاد این تفاهم نامه‌، گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی، بیش‌تر به دنبال پاسخگویی به نیازهای محلی و بومی مردم هستیم.وی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:در حاشیه‌ی آئین امضاء تفاهم نامه همکاری بین بخشی مدیریت شهری و دستگاه‌های متولی آموزش‌های مهارتی استان اصفهان، احمد رضا پیش بین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دنیای اسرار در خصوص انعقاد این تفاهم نامه‌، گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی، بیش‌تر به دنبال پاسخگویی به نیازهای محلی و بومی مردم هستیم.
وی افزود: این اتفاق می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله، شهری و برنامه‌ریزی شهری که با توجه به پیچیدگی‌هایی که رو به افزایش است کمک کند و ما باید بتوانیم این ظرفیت‌ها و نیازها را به خوبی شناسایی کنیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تصریح کرد: این تفاهم‌نامه که با محوریت دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان و با همکاری شورای اسلامی شهر، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان امضاء شد می‌تواند منجر به ایجاد شیوه‌نامه‌های اجرایی و قراردادهایی در حوزه‌های مختلف شود که پاسخگوی نیازهای مردم باشد.
وی افزود: انتظارات از شهرداری فقط محدود به ارائه خدمات شهری نمی‌شود و اگر شهرداری بتواند دیدگاه اجتماعی، نگرش و بینش شهروندی مردم را توسعه دهد با مشارکت مردم می‌تواند با کاهش تصدی‌های متعدد از هزینه‌های بسیار جلوگیری کند.
احمدرضا پیش‌بین در پاسخ به سوال خبرنگار دنیای اسرار مبنی بر اینکه، اجرای به موقع و صحیح این تفاهم نامه چقدر می‌تواند به کاهش بیکاری در فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی در جامعه کمک کند گفت: اشتغال یک بخش از این تفاهم‌نامه است و هدف اصلی توسعه آموزش‌ها در حوزه شهروندی است که متناسب با زیرساخت‌هایی که فراهم می‌شود به حل مشکل اشتغال نیز کمک می‌کند.
وی ادامه داد: اشتغال نیاز به زیرساخت‌هایی دارد که مسئولین باید این زیرساخت‌ها را فراهم کنند و این تفاهم ‌نامه می‌تواند اقدام موثری در این زمینه باشد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.