تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 20801

۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد

۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد

معاون عمرانی وزارت کشور: ۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد دماوند- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر :مهدی جمالی نژاد، ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمرانی وزارت کشور:

۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد

دماوند- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر :مهدی جمالی نژاد، ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های دماوند که با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار پروژه عمرانی در کشور داریم و در هفته دولت سال جاری، بیش از ۱۸ هزار پروژه با بیش از ۵۰ هزار میلیارد در شرایط پیچیده اقتصادی و تورم افتتاح شد.

جمالی نژاد افزود: اضافه بر پروژه‌های معمول، ۱۳۰ هزار مورد نوسازی منازل در بحث زلزله کرمانشاه صورت گرفته و انصافاً همه مدیران کشور تلاش می‌کنند، اما در برخی موارد این اقدامات عنوان نمی‌شود و نارضایتی مردم به دلیل دیدن نیمه خالی لیوان است.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی، نظام‌مند بودن، حضور در مراکز عمومی و پاسخگو بودن شهرداران از جمله موضوعات حائز اهمیت است گفت: ظرفیت‌های استان تهران بی‌نظیر است و نباید برنامه‌ریزی شهرها تنها با یک الگو باشد؛ برنامه‌ریزی شهرها باید بسته به بوم، طبیعت و اقلیم باشد.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه طبیعت، فضای سبز و قدرت خدادادی در شهرستان دماوند بی‌نظیر است و نباید این قدرت را از بین برد عنوان داشت: دماوند باید صنایع منحصر به فرد و پاک داشته باشد و در حوزه صنایع تبدیلی و وابسته به کشاورزی ورود پیدا کند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: با توجه به مطالعه اخیر در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، شاهد مهاجرت افراد از تهران به شهرها و روستاهای پیرامون هستیم که در صورت برنامه‌ریزی صحیح، این موضوع فرصت و در غیر این صورت تهدید خواهد بود و مورد بعدی با توجه به موضوع بین‌شهری بودن دماوند، شاهد سرریز گردشگران و مسافران در ایام پایانی هفته به این شهرستان هستیم که باید با برنامه‌ریزی صحیح، از این ظرفیت استفاده کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.