تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر : 20801

۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد

۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد

معاون عمرانی وزارت کشور: ۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد دماوند- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد. به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر :مهدی جمالی نژاد، ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های

Print Friendly, PDF & Email

معاون عمرانی وزارت کشور:

۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد

دماوند- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: ۱۸ هزار پروژه در هفته دولت در کشور افتتاح شد.

به گزارش  دنیای اسراربه نقل ازمهر :مهدی جمالی نژاد، ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های دماوند که با حضور سید احمد رسولی نژاد، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار پروژه عمرانی در کشور داریم و در هفته دولت سال جاری، بیش از ۱۸ هزار پروژه با بیش از ۵۰ هزار میلیارد در شرایط پیچیده اقتصادی و تورم افتتاح شد.

جمالی نژاد افزود: اضافه بر پروژه‌های معمول، ۱۳۰ هزار مورد نوسازی منازل در بحث زلزله کرمانشاه صورت گرفته و انصافاً همه مدیران کشور تلاش می‌کنند، اما در برخی موارد این اقدامات عنوان نمی‌شود و نارضایتی مردم به دلیل دیدن نیمه خالی لیوان است.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی، نظام‌مند بودن، حضور در مراکز عمومی و پاسخگو بودن شهرداران از جمله موضوعات حائز اهمیت است گفت: ظرفیت‌های استان تهران بی‌نظیر است و نباید برنامه‌ریزی شهرها تنها با یک الگو باشد؛ برنامه‌ریزی شهرها باید بسته به بوم، طبیعت و اقلیم باشد.

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه طبیعت، فضای سبز و قدرت خدادادی در شهرستان دماوند بی‌نظیر است و نباید این قدرت را از بین برد عنوان داشت: دماوند باید صنایع منحصر به فرد و پاک داشته باشد و در حوزه صنایع تبدیلی و وابسته به کشاورزی ورود پیدا کند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: با توجه به مطالعه اخیر در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، شاهد مهاجرت افراد از تهران به شهرها و روستاهای پیرامون هستیم که در صورت برنامه‌ریزی صحیح، این موضوع فرصت و در غیر این صورت تهدید خواهد بود و مورد بعدی با توجه به موضوع بین‌شهری بودن دماوند، شاهد سرریز گردشگران و مسافران در ایام پایانی هفته به این شهرستان هستیم که باید با برنامه‌ریزی صحیح، از این ظرفیت استفاده کرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان