تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 22030

آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان: آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است به گزارش دنیای اسرار: احمدرضا مرادی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار متوفیان و تشدید محدودیت های کرونایی و بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، برای حفظ سلامت شهروندان آرامستان باغ رضوان و آرامستان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان:

آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

به گزارش دنیای اسرار: احمدرضا مرادی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار متوفیان و تشدید محدودیت های کرونایی و بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، برای حفظ سلامت شهروندان آرامستان باغ رضوان و آرامستان های محلی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: براساس این تصمیم درب های آرامستان باغ رضوان بسته است و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری با حضور حداقلی افراد انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: خانواده های داغدار و مصیبت دیده هم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی با استفاده از ماسک و کمترین نفرات و بسیار محدود برای انجام آئین خاکسپاری به آرامستان باغ رضوان مراجعه و از هرگونه تجمع و ازدحام خودداری کنند. همچنین لازم است خانواده متوفی پس از انجام مناسک خاکسپاری سریعا محل را ترک کنند.

 وی ادامه داد: از خانواده متوفیان درخواست داریم در این زمینه همکاری لازم را با مأمورین انتظامات سازمان داشته باشند.

مرادی اظهار کرد: مرکز تلفن سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان با شماره ۳۰ ۳۰ ۷۲ ۳۵ و مرکز اعزام خودروهای حمل متوفی با شماره تلفن های ۲۰ ۲۰ ۷۲ ۳۵ و یا ۱۵۳۰ برای اعزام خودرو و انتقال متوفیان به آرامستان باغ رضوان به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.