تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر : 23788

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از زنان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان تجلیل شد

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از زنان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان تجلیل شد

در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از زنان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان تجلیل شد فرماندار اصفهان عنوان کرد: امنیت و سلامت به عنوان دو رکن اساسی در جامعه است. به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از زنان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام ا…

Print Friendly, PDF & Email
در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از زنان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان تجلیل شد فرماندار اصفهان عنوان کرد: امنیت و سلامت به عنوان دو رکن اساسی در جامعه است.
به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در آیین تجلیل از زنان عضو شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان، ضمن گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر و تبریک سالروز ولادت سراسر نور و برکت حضرت فاطمه زهرا (س)، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون خون شهدا و فداکاری و رشادت بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است و ما باید ادامه دهنده آرمان های امام راحل (ره) بوده و ارزش های انقلاب را به نسل جدید انتقال دهیم. فرماندار اصفهان با اشاره به نقش آفرینی زنان در عرصه های گوناگون در کشور، اظهار داشت: درصد بالایی از فارغ التحصیلان دانشگاهی در کشور ما از بین بانوان هستند که این امر بیانگر فعالیت و جایگاه والای آنان در جامعه اسلامی و این مرز و بوم است. وی افزود: دولت تدبیر و امید با تأکید مکرر ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی همواره پیگیر تصدی ۳۰ درصد از پست های مدیریتی توسط بانوان بوده اند که این امر نشان دهنده توجه مسئولان به توانمندی های بانوان در مدیریت کلان جامعه است. سیستانی تصریح کرد: زنان عضو شوراهای اسلامی به عنوان سفیران نظام باید بیش از پیش در بین مردم حضور یابند و ضمن تبیین دستاوردهای نظام برای آنان، امید مردم را به نظام و انقلاب مضاعف نمایند. فرماندار اصفهان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: انتخابات فرصتی مناسب برای حضور و ثبت نام بیش از پیش بانوان در عرصه های گوناگون است. وی با بیان اینکه امنیت و سلامت به عنوان دو رکن اساسی جامعه است، عنوان کرد: کشور ما از ثبات و امنیت خوبی در منطقه برخوردار است که مرهون تلاش شبانه روزی مسئولان، حمایت های مردم و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است. گفتنی است، در آیینی با حضور فرماندار اصفهان از زنان عضور شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان، تجلیل شد.
تعداد بازدید:
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.