تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
کد خبر : 24715

عبور از یک رکورد دوساله و کسب رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه

عبور از یک رکورد دوساله و کسب رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه

فولاد مبارکه روی خط رکورد شکنیعبور از یک رکورد دوساله و کسب رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه به گزارش دنیای اسرار:فولاد مبارکه روی خط رکورد شکنی عبور از یک رکورد دوساله و کسب رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه در واپسین روزهای سال جهش تولید، جهادگران واحد نورد سرد موفق

Print Friendly, PDF & Email

فولاد مبارکه روی خط رکورد شکنیعبور از یک رکورد دوساله و کسب رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه

به گزارش دنیای اسرار:فولاد مبارکه روی خط رکورد شکنی عبور از یک رکورد دوساله و کسب رکوردهای جدید در واحد نورد سرد فولاد مبارکه در واپسین روزهای سال جهش تولید، جهادگران واحد نورد سرد موفق شدند رکورد متعددی را به ثبت برسانند. ثبت رکورد تولید سالیانه ۸۹۵ هزار تن در واحد اسیدشویی یک، تولید سالیانه ۱۱۶ هزار تن محصول قلع اندود در واحد اسید شویی یک، تولید یک میلیون و ۳۹۰ هزار تن ورق درخط نورد تاندم و تولید سالیانه ۱۳۷ هزار تن محصول قلع اندود در واحد نورد دو قفسه حاصل تلاش این جهادگران است.

مرتضی اکبری رئیس واحد اسید شویی یک نورد سرد در گفت و گو با خبرنگار فولاد اظهار داشت: در واپسین روزهای سال ۹۹، جهادگران واحد اسیدشویی یک موفق به ثبت رکورد تولید سالیانه ۸۹۵ هزار تن شدند و با عبور از رکورد ۸۹۱ هزارتن سال ۹۷، این رکورد را ارتقاء دادند.

وی افزود: همچنین در تولید سالیانه محصول قلع اندود در اسید شویی یک با تولید ۱۱۶ هزار تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال ۹۸ به میزان ١١ هزار تن افزایش داشته است.

 رئیس واحد اسیدشویی یک نورد سرد تصریح کرد: این واحد در تولید محصول فروش در خط اسید شویی یک با تولید ۹۱ هزار و ۷۵۰ تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال ۹۸ به میزان ۴ هزار تن افزایش داشته است.

گفتنی است که ثبت رکورد محصولات قلع اندود و فروش با توجه به انتظارات مشتریان و میکس های ابعادی مورد انتظار بازار، کاری بسیار با ارزش است.

رکورد یک میلیون و ۳۹۰ هزار تنی ورق درخط نورد تاندم مداوم/  137هزارتن محصول ورق قلع اندود در نورد دو قفسه ای

همچنین محمود رضا قرمزی رییس خطوط نورد فولادمبارکه نیز در گفت و گو با خبرنگار فولاد گفت: در پی روند افزایشی تولید درخط نورد تاندم مداوم طی چندسال گذشته برای تحقق عملی «جهش تولید»؛ با تولید یک‌میلیون ۳۹۰هزارتن ورق ضمن عبور از برنامه پیش بینی شده برای سال ۹۹، رکورد تولید سال ۹۸ به میزان یک میلیون ۳۷۰ هزارتن پشت‌سر گذاشته شد.

همچنین در واحد نورد دو قفسه ای، رکورد تولید سالیانه محصول قلع اندود به میزان ۱۳۷ هزار تن ایجاد شد که تولید این محصول را به میزان ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داد.

وی دستیابی به این رکورد را در تلاش و همت پرسنل تولید و تعمیرات واحد و اقدامات برنامه ریزی شده و منسجم و پیگیری همه جانبه مدیریت ناحیه و بهبود قابل توجه در زمینه کاری برشمرد

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.