تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 28048

پنج انتصاب جدید در شهرداری فلاورجان

پنج انتصاب جدید در شهرداری فلاورجان

طی احکامی جداگانه از سوی مهندس”محمدعلی عزیزی” شهردار فلاورجان، معاون اداری و مالی، معاون فرهنگی، تفریحی و ورزشی، معاون اجرایی و خدمات شهری، مدیر ناحیه یک”گارماسه” و مشاور فرهنگی، تفریحی و ورزشی این شهرداری معرفی شدند. به گزارش دنیای اسرار؛مهندس محمدعلی عزیزی طی برگزاری مراسمی از زحمات آقای مهندس حمیدرضا قاسمی معاون پیشین اداری و

Print Friendly, PDF & Email

طی احکامی جداگانه از سوی مهندس”محمدعلی عزیزی” شهردار فلاورجان، معاون اداری و مالی، معاون فرهنگی، تفریحی و ورزشی، معاون اجرایی و خدمات شهری، مدیر ناحیه یک”گارماسه” و مشاور فرهنگی، تفریحی و ورزشی این شهرداری معرفی شدند.

به گزارش دنیای اسرار؛مهندس محمدعلی عزیزی طی برگزاری مراسمی از زحمات آقای مهندس حمیدرضا قاسمی معاون پیشین اداری و مالی تقدیر و به عنوان معاون جدید فرهنگی، تفریحی و ورزشی معرفی و آقای مهندس محمد مقدم فر را به عنوان معاون جدید اداری و مالی این شهرداری معرفی نمود.

 همچنین از زحمات مهندس حجت اله رضایی معاون پیشین اجرائی و خدمات شهری شهرداری فلاورجان تقدیر و ایشان به عنوان مدیر ناحیه یک”گارماسه” معرفی و طی حکمی آقای داریوش ناصری به عنوان معاون جدید اجرائی و خدمات شهری منصوب شد. لازم به ذکر است از زحمات آقای داریوش ناصری مدیر پیشین ناحیه یک”گارماسه” نیز تقدیر گردید.

در ادامه ضمن تقدیر از زحمات آقای امین اله رهنما معاون پیشین فرهنگی، تفریحی و ورزشی، شهردار فلاورجان ایشان را به عنوان مشاور فرهنگی، تفریحی، ورزشی خود منصوب نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.