تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
کد خبر : 28600

فراخوان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت مقدس سربازی

فراخوان اعزام مشمولان اصفهانی به خدمت مقدس سربازی

به گزارش دنیای اسرار: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زمان و محل اعزام مشمولان اصفهانی دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه ۱۴۰۰را اعلام کرد. سرهنگ “مهردادپناه پوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به اینکه اول بهمن ماه روز جمعه است بنابر این مشمولان

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زمان و محل اعزام مشمولان اصفهانی دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه ۱۴۰۰را اعلام کرد.

سرهنگ “مهردادپناه پوریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به اینکه اول بهمن ماه روز جمعه است بنابر این مشمولان اصفهانی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه ۱۴۰۰ دارند می بایست  روز شنبه دوم بهمن ماه به محل اعزام مراجعه کنند.

وی ساعت حضور در محل اعزام را ۷ صبح اعلام و افزود: مشمولان اصفهانی می بایست راس ساعت اعلام شده در شهرک آزمایش واقع در بزرگراه دستجردی، بعد از پل راه آهن حضور پیدا کنند تا مراحل اعزام آنها به مراکز آموزشی انجام یابد. 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کلیه مشمولان بایستی هنگام اعزام کارت واکسیناسیون خود را به همراه داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.