تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 28631

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از تاسیسات آبفای استان اصفهان

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از تاسیسات آبفای استان اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و هیات همراه از تاسیسات صنعت آب شرب استان اصفهان بازدید کردند. در این بازدید که با هدف بررسی مشکلات موجود در حوزه تامین آب شرب و لزوم تکمیل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ صورت گرفت، عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار:معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور و هیات همراه از تاسیسات صنعت آب شرب استان اصفهان بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف بررسی مشکلات موجود در حوزه تامین آب شرب و لزوم تکمیل سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ صورت گرفت، عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و هیات همراه از محل تصفیه خانه ورپشت (سامانه دوم آبرسانی)، سد چم آسمان، تصفیه خانه آب بابا شیخعلی، چاه های فلمن و مرکز تله متری و تله کنترل شرکت آبفای استان اصفهان بازدید کردند.

در پایان نیز در جلسه جمع بندی  شورای پدافند غیرعامل استانداری که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان، مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیرکل مدیریت بحران استان تشکیل شد بر ضرورت تکمیل و راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ تاکید به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان