تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 28683

۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است

۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در آستانه دهه مبارک فجر خبر داد؛ ۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای استان اصفهان می گوید: ۶ طرح بزرگ این شرکت آماده افتتاح و بهره برداری در ایام ا… دهه مبارک فجر است. هاشم

Print Friendly, PDF & Email

مدیر عامل آبفای استان اصفهان در آستانه دهه مبارک فجر خبر داد؛

۶ طرح بزرگ آب و فاضلاب با هزینه ۳۳۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است

به گزارش دنیای اسرار:مدیر عامل آبفای استان اصفهان می گوید: ۶ طرح بزرگ این شرکت آماده افتتاح و بهره برداری در ایام ا… دهه مبارک فجر است.

هاشم امینی افزود: این طرح ها شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب است که با صرف هزینه ای بالغ بر ۳۳۱ میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

وی گفت: خط اضطراری آبرسانی به اصفهان بزرگ به طول ۳/۱۲ کیلومتر و قطر ۱۴۰۰ میلیمتر، مرحله اول طرح آبرسانی به شهرهای باغبهادران و باغشاد و روستاهای مسیر به طول ۱۸ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیمتر، طرح آبرسانی دهاقان به طول ۴۷ کیلومتر و قطر ۳۰۰ میلیمتر و طرح آبرسانی مورچه خورت به طول ۴۴ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیمتر، مهم ترین این پروژه هاست که با هدف تامین آب شرب پایدار مشترکین ساکن در این مناطق اجرا شده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: علاوه بر این، آزمایشگاه فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی آب چاه های فلمن با هدف پایش نمونه های میکروبی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی مناطق غربی و شمالی استان اصفهان و آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب جنوب از دیگر طرح هایی است که آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.