تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 28860

جایزه خندستان در تئاتر فجر

جایزه خندستان در تئاتر فجر

به گزارش دنیای اسرار: رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از اختصاص جایزه خندستان به برترین نمایش کمدی حاضر در چهلمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد. علی دادفر در این باره گفت: معتقدیم خاستگاه هنر تئاتر کمدی، شهر اصفهان است و به همین منظور جشنواره خندستان را در اصفهان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و سومین دوره

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش دنیای اسرار: رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان از اختصاص جایزه خندستان به برترین نمایش کمدی حاضر در چهلمین جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

علی دادفر در این باره گفت: معتقدیم خاستگاه هنر تئاتر کمدی، شهر اصفهان است و به همین منظور جشنواره خندستان را در اصفهان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و سومین دوره نمایشنامه‌نویسی کمدی در سال جاری در اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه پنجمین دوره جشنواره ملی تئاتر کمدی با عنوان خندستان در سال ۱۴۰۱ به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد، ادامه داد: به همین منظور کلیه جشنواره‌های معتبر کشور را زیر نظر داشته و رصد می‌کنیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم با هماهنگی دبیرخانه جشنواره و مساعدت حسین مسافر آشنا، به برترین نمایش کمدی حاضر در چهلمین جشنواره تئاتر فجر از دیدگاه داوران جشنواره، هدیه خندستان را به رسم یادبود و به همراه لوح سپاس اهدا نماییم.

رئیس دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه جشنواره ملی تئاتر کمدی خندستان در آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در هفته‌های ابتدایی سال جدید، فراخوان جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید و سایت جشنواره نیز راه‌اندازی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.