تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 29365

هادی‌نباتی نژاد مشاور رئیس وسرپرست روابط عمومی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شد.

هادی‌نباتی نژاد مشاور رئیس وسرپرست روابط عمومی شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شد.

به گزارش دنیای اسرار :طی حکمی هادی نباتی نژاد که تجربه مدیریت روابط عمومی های شهرداری اصفهان همچنین روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه را در کارنامه خود دارد از طرف جعفر قیصری رئیس شهرک علمی و‌تحقیقاتی اصفهان به عنوان مشاور و سرپرست این شهرک منصوب شد. در این حکم‌چنین آمده است،

Print Friendly, PDF & Email
  1. به گزارش دنیای اسرار :طی حکمی هادی نباتی نژاد که تجربه مدیریت روابط عمومی های شهرداری اصفهان همچنین روابط عمومی و امور بین الملل شرکت فولاد مبارکه را در کارنامه خود دارد از طرف جعفر قیصری رئیس شهرک علمی و‌تحقیقاتی اصفهان به عنوان مشاور و سرپرست این شهرک منصوب شد.

در این حکم‌چنین آمده است،

جناب آقای هادی نباتی نژاد
با سلام و احترام،
نظر به سوابق کاری و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور رییس و سرپرست روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب می شوید. تلاش برای معرفی فعالیت‌های شهرک و دستاوردهای واحدهای فناوری به جامعه با هدف ارتقاء فعالیت آن‌ها، تبیین بهتر نقش فعالیت‌های شهرک در توسعه منطقه‌ای و همکاری و تعامل سازنده با سایر همکاران و واحد‌های شهرک از جمله وظایف مورد انتظار می باشد. تبیین نقش *فناوران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان در توسعه پایدار و تقویت اقتصاد دانش بنیان برای جوانان و نخبگان* کشور امیدآفرین و انگیزه بخش خواهد بود.
همچنین با توجه به اهداف جدید شهرک و بنابر تجارب قبلی شما، بدینوسیله مسئولیت راه‌اندازی گروه پارک تخصصی فناوریی های فرهنگی، نرم و صنایع خلاق* به شما واگذار می شود.
امید است با یاری خداوند متعال در انجام این امر و سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

*جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان*

تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.