تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر : 30168

برگزاری جشنواره استانی شعر کودک “بر بال امنیت” در اصفهان

برگزاری جشنواره استانی شعر کودک “بر بال امنیت” در اصفهان

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری جشنواره استانی شعر کودک “بر بال امنیت” با همکای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به همزمانی هفته فراجا و هفته ملی کودک معاونت

Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری جشنواره استانی شعر کودک “بر بال امنیت” با همکای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با توجه به همزمانی هفته فراجا و هفته ملی کودک معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در نظر دارد تا جشنواره ملی شعر کودک بر بال امنیت را با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار کند.

وی موضوع این جشنواره را آموزش، تبلیغ، پیشگیری و امنیت عنوان کرد و افزود: کودکان و نوجوانان مقطع سنی ۸ تا ۱۶ سال می توانند فایل آثار خود را در قالب شعر، داستان، دل نوشته و خاطره تهیه و در سایت Isfahan.kpf.ir قسمت مهرواره ها، با تکمیل فرم مشخصات بارگزاری کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: همچنین گروه سنی بالای ۱۶ سال می توانند فایل آثار خود را در سایت kpf.ir با تکمیل فرم مشخصات بارگزاری نمایند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مهلت ارسال آثار را ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: داوری و اعلام نتایج و اهدای جوایز به برندگان جشنواره نیز در مهرماه امسال هزمان با هفته فراجا و هفته ملی کودک خواهد بود

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.