تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 30752

ساخت بیمارستان در شهر جدید بهارستان درآینده نزدیک

ساخت بیمارستان در شهر جدید بهارستان درآینده  نزدیک

شهردار بهارستان از آغاز ساخت بیمارستان شهر بهارستان در سال جاری خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:محمد شبانی، شهردار بهارستان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با برنامه‌های شهرداری این شهر اظهار داشت: تمام تلاشمان بر این بوده است که با اقدامات خود باعث خرسندی شهروندان بهارستان شویم. شبانی بیان کرد: یکی

Print Friendly, PDF & Email

شهردار بهارستان از آغاز ساخت بیمارستان شهر بهارستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:محمد شبانی، شهردار بهارستان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با برنامه‌های شهرداری این شهر اظهار داشت: تمام تلاشمان بر این بوده است که با اقدامات خود باعث خرسندی شهروندان بهارستان شویم.

شبانی بیان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات بهارستان در حوزه حمل و نقل عمومی بوده است که دو دلیل اصلی این مشکل، کمبود ناوگان اتوبوسرانی و فرسودگی وسایل نقلیه موجود است با مساعدت و کمک و مسئولین ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید با بودجه‌ای به مبلغ  یک هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال خریداری شده است به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بهارستان افزوده می‌شود.

شهردار بهارستان بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات تعریض خیابان الفت میانی است که مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است، در همین رابطه مجوز این کار گرفته شده و امیدواریم این طرح که هزینه‌ای بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال به دنبال داشته است، تا پایان امسال عملیاتی شود.

شبانی در خصوص طرح های گردشگری در شهر بهارستان  وبرنامه شهرداری در ارتباط با تفریح شهروندان خاطرنشان کرد: در حوزه تفریحی تنها به دریاچه زیتون اکتفا شده است، اما شهرداری ساخت یک گذر فرهنگی و گردشگری و پیاده راه در امتداد خیابان ولیعصر در تقاطع بلوار بهشت را در دستور کار دارد که به زودی این طرح اجرا می‌شود‌.

وی در ادامه صحبت های خود افزود: برنامه شهرداری در توسعه گردشگری بهارستان، آغاز به کار تورهای تفریحی برای پارک ملی کلاه‌قاضی با همکاری سازمان محیط زیست بوده که این طرح در دست بررسی است.

شبانی تصریح کرد: با مساعدت هایی که شهرداری انجام داده است، به زودی سه سینما به ظرفیت شهر اضافه می‌شود و محور میانی و زمین بائری که در وسط شهر قرار دارد، چهره زیبایی به شهر نمی‌دهد و با هماهنگی‌هایی که با شرکت عمران شده است بنا بر این شد که در حال حاضر دور این قسمت با پوشش گیاهی پوشانده شود تا جلوه مناسبی داشته باشد.

وی بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در شهر با توجه به گلایه شهروندان نسبت به بافت فرسوده میدان ولیعصر است که برای بازسازی ساختمان بانک مسکن که در مجاورت این میدان قرار دارد، نقشه میدان آماده است و امیدوارم تا یک ماه آینده انجام شود.

شبانی افزود: مرحله آزادسازی حاشیه خیابان ولیعصر جنوبی در قسمت شرقی و تکمیل پیاده رو در مراحل پایانی آن است و برنامه شهرداری این است که سال آینده برای قسمت غربی خیابان این طرح را عملیاتی کند.

وی نوید ساخت بیمارستان را داد و عنوان کرد: بیمارستان مراحل آن انجام و زمین آن مشخص شده است و در آینده نزدیک کلنگ زنی می‌شود

شهردار بهارستان درباره تلاش‌ها برای ارزان اداره کردن شهر اظهار داشت: به عنوان مثال قرارداد شهرداری در مورد جمع‌اوری زباله در سال گذشته و امسال تفاوت معناداری دارد و هزینه‌ها را کاهش دادیم، سال گذشته این قیمت ۲۱۸ میلیارد ریال بوده، اما امسال با قراردادی که با شرکتی از خود شهرداری منعقد کردیم با وجود افزایش هزینه‌ها مبلغ قرارداد تقریبا ثابت مانده است و افزایشی نداشته است.

شهردار بهارستان با اشاره به صدور ۳ هزار و ۵۰ پروانه ساخت برای طرح نهضت ملی مسکن در بهارستان گفت: زمین‌های لازم برای این طرح تخصیص یافته و امیدوار هستیم این طرح به زودی عملیاتی گردد

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.