تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۱
کد خبر : 30763

عاملان پرتاب “کوکتل مولوتف” به یک مسجد در اصفهان دستگیر شدند

عاملان پرتاب “کوکتل مولوتف” به یک مسجد در اصفهان دستگیر شدند

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر که اقدام به پرتاب “کوکتل مولوتف” به داخل محوطه مسجدی در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد. به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، روز یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲ آشوبگر در اغتشاشات اخیر اقدام به پرتاب

Print Friendly, PDF & Email

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر که اقدام به پرتاب “کوکتل مولوتف” به داخل محوطه مسجدی در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل از ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، روز یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲ آشوبگر در اغتشاشات اخیر اقدام به پرتاب کوکتل مولوتف به داخل محوطه یک مسجد و پایگاه بسیج در شهر اصفهان کرده بودند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی محل، آتش ایجاد شده مهار شد و اقدام خرابکارانه آنها ناکام ماند.

این اطلاعیه حاکیست: پس از این اقدام بلافاصله تیمی از افسران زُبده فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان به موضوع رسیدگی و با اشرافیت بالا و رصد هوشمندانه خود، مخفیگاه این افراد را شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی، آنها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ده‌ها قبضه سلاح سرد، کوکتل مولوتف و مواد منفجره کشف شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است: بررسی‌های صورت گرفته نشان داد که این افراد قصد استفاده از ابزار مکشوفه در ایجاد اغتشاش و برهم زدن امنیت شهر را داشتند که با اقدام به موقع ماموران پلیس، در انجام اقدامات بعدی خود ناکام شدند.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی از مشارکت مردم در ایجاد امنیت جامعه تاکید شده است که پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را برهم زده و زندگی مردم را مُختل کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

در پایان این اطلاعیه از شهروندان تقاضا شده است تا از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ هرگونه موارد مشکوک و اقدامات مُجرمانه را اطلاع رسانی کنند و در ایجاد امنیت پایدار شهر خود سهیم باشند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.