تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر : 31191

پاویون اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون قطر  

پاویون اصفهان در نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون قطر   

نمایشگاه اصفهان پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون قطر را برپا می‌کند.   به گزارش دنیای اسرار:اولین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون قطر با عنوان La Maison Expo  از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی دوحه برگزار خواهد شد.   این نمایشگاه می‌تواند جایگاه تجاری ویژه‌ای

Print Friendly, PDF & Email

نمایشگاه اصفهان پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون قطر را برپا می‌کند.

 

به گزارش دنیای اسرار:اولین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون قطر با عنوان La Maison Expo  از تاریخ ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی دوحه برگزار خواهد شد.

 

این نمایشگاه می‌تواند جایگاه تجاری ویژه‌ای برای معرفی و عرضه توانمندی‌های کشورمان در هنر-صنعت فرش دستبافت، صنایع دستی و سوغات، معماری منحصر بفرد ایرانی، دکوراسیون، لوازم خانه و آشپزخانه، ظروف چینی و کریستال، فرش ماشینی و خانه هوشمند باشد.

 

مزایایی مانند همسایگی با ایران و داشتن مرز دریایی، روابط سیاسی خوب و پایدار، وجود جمعیت ثروتمند و کاخ نشین، پتانسیل بالا برای جذب گردشگر و ترانزیت کالا و همچنین تعاملات فرهنگی دیرینه با ایران، کشور قطر را به یکی از بهترین مکان‌ها برای تجار و بازرگانان کشورمان تبدیل کرده است.

 

متقاضیان و فعالان تجاری جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند با بخش روابط بین‌الملل و خارجی شرکت نمایشگاهه بین‌المللی استان اصفهان با شماره تلفن‌های ۳۲۶۱۱۶۱۴-۰۳۱ و ۰۹۱۳۴۰۸۳۰۸۲ و ۰۹۱۲۹۴۷۲۵۶۷ تماس حاصل فرمایند.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان