تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
کد خبر : 32330

کشف۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در اصفهان / یک نفر دستگیر شد

کشف۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در اصفهان / یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛ کشف۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در اصفهان / یک نفر دستگیر شد فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف۵۰ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛
کشف۵۰ هزار عدد موادمحترقه غیرمجاز در اصفهان / یک نفر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف۵۰ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در خصوص نگهداری و توزیع گسترده مواد محترقه در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در بازرسی از ۲ باب مغازه و انبار۵۰ هزارعدد انواع مواد محترقه خطرناک غیرمجاز را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌ کند ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد کرده و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان