تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 33271

برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه پلاستیک از ۱۹ اردیبهشت ماه در اصفهان

برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه پلاستیک از ۱۹ اردیبهشت ماه در اصفهان

در اصفهان رقم می‌خورد؛ برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه پلاستیک از ۱۹ اردیبهشت ماه در اصفهان سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و دهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی از ۱۹ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش دنیای اسرار: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست همزمان با دهمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های

Print Friendly, PDF & Email

در اصفهان رقم می‌خورد؛
برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه پلاستیک از ۱۹ اردیبهشت ماه در اصفهان
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و دهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی از ۱۹ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش دنیای اسرار: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست همزمان با دهمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه میزبان تمامی کسب و کارهای حوزه پلاستیک و رنگ از تولیدکننده مواد اولیه و افزودنی تا تولیدکننده محصول نهایی است.
این دو نمایشگاه با مشارکت بیش از ۹۰ شرکت و واحد تولیدی و صنعتی از استان‌های تهران، اصفهان، قم، یزد، فارس، خوزستان، مرکزی و قزوین برگزار می‌شود. زمینه واحدهای تولیدی مرتبط با نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست شامل ماشین آلات تزریق پلاستیک، ماشین آلات خردکن، بازیافت و قالب لوله، تأمین مواد اولیه pvc، تولید پلاستیکهای تقویت شده، افزودنی‌های پلیمری، تولید مستر بچ، قطعات پلاستیک، پوشش‌های upvc، کامپاندهای پلاستیک، ظروف پلاستیک و یکبار مصرف، بازیافت تایر و تیوپ، تولید بطری‌های پت، وکیوم فرمینگ، تجهیزات کنترل کیفیت و تجهیزات آزمایشگاهی در صنعت پلیمر است.
همچنین در نمایشگاه رنگ و رزین، تولیدکنندگان انواع رنگ‌ها و پوشش‌ها با کاربری (ساختمانی، صنعتی، خودرویی، دریایی، تزئینی و دکورال، کف پوش‌های صنعتی، خطوط لوله و عایق‌بندی سطوح)، کامپوزیت‌ها، درزگیر ماشین، تولیدکنندگان مواد و پوشش‌های کامپوزیتی، سازندگان قطعات کامپوزیتی تجهیزات و ماشین آلات تولید و اجرای رنگ و انواع پوشش‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و بازرسی پوشش و رنگ، صنایع بسته بندی رنگ و مواد شیمیایی حضور خواهند داشت.
از شاخص‌ترین برندهای مطرح در این دو رویداد نمایشگاه تخصصی می‌توان به نام‌هایی از قبیل پتروشیمی اروند، میلان کالا پلاست، آرتاک ماشین، مهندسی بازرگانی شهاب یزد، NBM، نقره فام ایستا پوشش، رنگ مارون و اکسیر رنگ اشاره کرد.
سیزدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست و دهمین نمایشگاه رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق میزبان فعالان صنعتی، کارشناسان، صاحبان فن و متخصصان خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.