تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 34297

کشف ۴ میلیارد پوشاک قاچاق در “بُرخوار”

کشف ۴ میلیارد پوشاک قاچاق در “بُرخوار”

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری شوتی و کشف یک محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “نعمت خلیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی شهرستان بُرخوار از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری شوتی و کشف یک محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “نعمت خلیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بُرخوار در راستای اجرای ماموریت های خود حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و آن هار ار متوقف کردند.
وی افزود: پس از متوقف شدن خودروها ماموران با هماهنگی مرجع قضائی آنها را مورد بازرسی قرا دادند که در این عملیات محموله ای از انواع پوشاک خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۴میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این عملیات ۳ قاچاقچی کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.