تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۵۹
کد خبر : 34338

افتتاح مرکز درمان ناباروری و توسعه ی مرکز دیالیز بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد

افتتاح مرکز درمان ناباروری و توسعه ی مرکز دیالیز بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد

    جمعه ۲۶ خرداد ماه آیین افتتاح  کلینیک سطح دو درمان ناباروری و توسعه بخش دیالیز بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد با حضور رییس دانشگاه، نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسئولین شبکه بهداشت، شهرستان و خیرین عرصه سلامت برگزار گردید.   به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

 

 

جمعه ۲۶ خرداد ماه آیین افتتاح  کلینیک سطح دو درمان ناباروری و توسعه بخش دیالیز بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد با حضور رییس دانشگاه، نماینده مردم شهرستان نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مسئولین شبکه بهداشت، شهرستان و خیرین عرصه سلامت برگزار گردید.

 

به گزارش دنیای اسرار: توسعه بخش دیالیز و افزوده شدن ۹ تخت به ظرفیت دیالیز شهرستان نجف آباد با مشارکت خیرین و هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام گرفته که طی این اقدام نیاز بیماران به مراکز خارج از شهرستان برطرف وهمه بیماران دیالیزی در شهرستان نجف آباد دیالیز خواهند شد.

 

در مراسم افتتاح کلینیک درمان ناباروری، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه طی سخنانی با بیان اینکه ۲۰ درصد زوجها نابارورهستند و ۵۰ درصد از این تعداد با روشهای علمی قابل درمان هستند، راه اندازی این مراکز را اقدامی موثر در بحث جوانی جمعیت عنوان کرد.

 

وی در ادامه به چند تفاهم نامه و مشارکت های دیگر با خیرین عرصه سلامت از جمله: توسعه بیمارستان وپارکینگ آن، راه اندازی مرکز آموزشی فوریتهای پزشکی و پذیرش دانشجو با توجه به فراهم بودن زیر ساختهای آن در شهرستان نجف آباد اشاره نمود.

 

همچنین دکتر شیرانی با اشاره به وجود دستگاه آنژیوگرافی در شهرستان نجف آباد به عنوان اولین شهرستان در استان بعد از شهر اصفهان ونجات بیش از ۸۰ بیمارسکته حاد قلبی از زمان آغاز به کار (دی ماه ۱۴۰۱) و حائز اهمیت خواندن این اتفاق، پیگیری تهیه تجهیزات لازم جهت راه اندازی بخش جراحی قلب و تامین نیروی کار آزموده مربوطه، از طریق وزارت بهداشت را نیز یکی دیگر از تفاهم های دانشگاه و خیرین سلامت اعلام نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.