تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱
کد خبر : 34434

راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی در منطقه ۷

راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی در منطقه ۷

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان خبر داد: راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی در منطقه ۷ مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان از تجهیز و راه‌اندازی دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید ۹۰ کیلووات ساعت در این منطقه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:مهدی سلطان‌آقایی با اعلام این خبر گفت: در فاز نخست طرح جایگزینی انرژی‌های پاک، ۲ نیروگاه خورشیدی

Print Friendly, PDF & Email

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

راه‌اندازی ۲ نیروگاه خورشیدی در منطقه ۷

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان از تجهیز و راه‌اندازی دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت تولید ۹۰ کیلووات ساعت در این منطقه خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:مهدی سلطان‌آقایی با اعلام این خبر گفت: در فاز نخست طرح جایگزینی انرژی‌های پاک، ۲ نیروگاه خورشیدی در ساختمان شهرداری منطقه با ظرفیت تولید ۹۰ کیلووات ساعت برق در حال راه‌اندازی است.

او با اشاره به سیاست کلان و بلندمدت شهرداری اصفهان در حوزه استفاده از انرژی پاک افزود: تا کنون بیش از ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای خرید پنل‌های خورشیدی و در سال جاری ۸ میلیارد تومان برای راه‌اندازی این ۲ ایستگاه هزینه شده است.

مدیر منطقه۷ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در سال جاری این منطقه رتبه نخست مدیریت مصرف انرژی در بین مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری را کسب کرده است، اظهار کرد: در همین راستا طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی با هدف کاهش مصرف برق و انرژی و همچنین به‌روزرسانی سیستم‌های مصرفی در سطح منطقه اجرا شده و یا در دست اجرا قرار دارد.

او با اشاره به مطالبات شهروندان درخصوص اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی بوستان‌های منطقه گفت: یکی از طرح‌های مؤثر در این حوزه، افزایش و بهینه سازی روشنایی در ۹ سایت بازی بوستان‌های منطقه است که در دستور کار قرار دارد.

سلطان آقایی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رتبه نخست صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در سطح کشور کسب کرده است، خاطرنشان کرد: پیرو تاکید شهردار اصفهان، در یک برنامه ۱۰ ساله، برق اماکنی که در اختیار شهرداری قرار دارد از طریق پنل‌های خورشیدی تأمین می‌شود که البته مردم نیز می‌توانند در حرکت به سمت تولید انرژی پاک، مشارکت داشته باشند.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان