تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
کد خبر : 34498

وزیر راه و شهرسازی وارد اصفهان شد

وزیر راه و شهرسازی وارد اصفهان شد

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن و راه لحظاتی پیش وارد استان اصفهان شد. به گزارش دنیای اسرار؛ مهرداد بذرپاش صبح روز سه‌شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۲ به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و نیز بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی فعال در این حوزه به اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

وزیر راه و شهرسازی به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن و راه لحظاتی پیش وارد استان اصفهان شد.
به گزارش دنیای اسرار؛ مهرداد بذرپاش صبح روز سه‌شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۲ به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و نیز بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی فعال در این حوزه به اصفهان آمد و مورد استقبال علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مدیران استانی قرار گرفت.

افتتاح همزمان ۶۶۵ واحد مسکونی شامل ۳۰۵ واحد تکمیلی مسکن مهر، ۲۹۶ واحد مسکن ایثارگران بهارستان و ۶۴ واحد پروژه مشارکتی در بهارستان و آغاز همزمان عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان از جمله برنامه‌های امروز وزیر راه و شهرسازی در اصفهان است.

وزیر راه و شهرسازی قرار است از شرکت هواپیماسازی ایران (هسا) و پروژه قطار سریع السیر اصفهان- تهران نیز بازدید کند. همچنین افتتاح پل دوم شهر گز و بهره برداری از ۴۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح استان شامل (۳۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی) و اهدا قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۲ معلول از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در اصفهان خواهد بود.

وی سپس در جلسه شورای مسکن استان در محل استانداری اصفهان حضور خواهد یافت.

افتتاح باند دوم زواره- اردستان و اهدا قرارداد واگذاری زمین به یک هزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهر اصفهان بطور همزمان، برنامه پایانی سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی در اصفهان است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.