تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 34511

کشف ۷ میلیون عدد داروی کمیاب از انبار یک مجتمع مسکونی

کشف ۷ میلیون عدد داروی کمیاب از انبار یک مجتمع مسکونی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷ میلیون عدد انواع داروهای کمیاب و خاص به ارزش ۲۰میلیارد ریال که در انبار یک مجتمع مسکونی دپو شده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سردار ” حمید علینقیان پور”  بیان داشت: سربازان گمنان

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷ میلیون عدد انواع داروهای کمیاب و خاص به ارزش ۲۰میلیارد ریال که در انبار یک مجتمع مسکونی دپو شده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سردار ” حمید علینقیان پور”  بیان داشت: سربازان گمنان امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه فعالیت نظارتی و کنترلی خود با اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی تعداد بسیار زیادی داروی کمیاب و خاص توسط فردی در انبار مجتمع مسکونی خود مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه متهم داروهای مورد نیاز را با هدف گران فروشی از شبکه توزیع خارج و در انبار مجتمع مسکونی خود احتکار کرده بود افزود: با انجام تحقیقات اولیه محل های دپوی داروها شناسایی و ماموران طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان معاونت غذا و دارو در محل حضور یافته و در بازرسی صورت گرفته ۷ میلیون عدد انواع قرص و شربت و داروی کمیاب و خاص که مورد نیاز و ضروری مردم در بهبود انواع بیماری ها هستند را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش داروهای مکشوفه در این عملیات را ۲۰میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این راستا فردی که اقدام به احتکار این تعداد دارو کرده بود دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سردار علینقیان پور، برخورد قاطعانه با افراد سودجویی که برای مطامع شخصی خود اقدام به احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه می کنند را در دستور کار ویژه پلیس استان عنوان کرد و با هشدار به این گونه افراد گفت: ماموران پلیس با اشرافیت بالای خود فعالیت های مجرمانه را رصد کرده و اجازه نخواهند داد عده ای سودجو و فرصت طلب سلامت و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند.
این مقام ارشد انتظامی در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری همیشگی مردم با خادمان خود در انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مانند همیشه از شهروندان می خواهم که هرگونه اطلاعات از اقدامات مجرمانه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار همکاران من قرار دهند تا بتوانیم در کمترین زمان با مجرمان و نا امن کنندگان جامعه برخوردهای قانونی لازم را انجام دهیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان