تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر : 34515

جلوگیری از تردد ۹۰۰ خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

جلوگیری از تردد ۹۰۰ خودروی حادثه ساز در جاده های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جدیت پلیس در حوزه کاهش حوادث و جان باختگان رانندگی از توقیف ساعتی و روزانه ۹۰۰ خودروی حادثه ساز در راه های برونشهری استان طی مدت یک هفته گذشته تا کنون خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “اصغر زارع” درتشریح این خبر گفت : اجرای طرح

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جدیت پلیس در حوزه کاهش حوادث و جان باختگان رانندگی از توقیف ساعتی و روزانه ۹۰۰ خودروی حادثه ساز در راه های برونشهری استان طی مدت یک هفته گذشته تا کنون خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “اصغر زارع” درتشریح این خبر گفت : اجرای طرح های برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفته اخیر به صورت ویژه در دستور کار تیم های محسوس و نامحسوس پاسگاه های پلیس راه استان قرار گرفته و همچنان در سطح کلیه راه های استان در حال انجام است و ماموران پلیس راه بدون هیچگونه اغماضی با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قانونی کرده و خودروی آنها را راهی پارکینگ می کنند.
وی افزود: در همین راستا از ابتدای این طرح که از یک هفته پیش آغاز شده ، تا کنون ۹۰۰ خودرو به علت انجام تخلفات حادثه ساز، سرعت غیر مجاز، انجام ۲ تخلف همزمان و سایر موارد توسط تیم های کنترل سرعت پاسگاه های پلیس راه استان متوقف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: اعمال قانون عدم استفاده از کمربند ایمنی در این هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته که این نشان از بی توجهی برخی از رانندگان و سرنشیان ، خصوصاً سرنشینان ردیف عقب خودرو به استفاده از کمربند ایمنی است.
سرهنگ زارع در خاتمه خاط با بیان اینکه بستن کمربند ایمنی نقش قابل توجهی در جلوگیری از مجروح شدن و یا فوت رانندگان و یا سرنشینان خودروها دارد اظهار داشت: به رانندگان و سرنشینان خودروها توصیه اکید می کنیم که حتماً کمربند ایمنی خود را ببندند و به سرنشینانی هم که کمربند ایمنی خود را نمی بندند تذکر دهند که حتماً از این ابزار ایمنی استفاده کنند تا انشاء الله با حوادث ناگوار در جاده ها مواجه نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.