تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 34576

جاساز قرص های غیر مجاز در درز شلوار

جاساز قرص های غیر مجاز در درز شلوار

    رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان از دستگیری فردی که با جاسازی ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز در درز شلوار خود قصد خروج از کشور را داشت خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “ذبیح الله دلاور”  بیان داشت: ماموران پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان حین بازرسی هوشمندانه وسایل بار یکی از مسافران پروازهای

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رئیس پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان از دستگیری فردی که با جاسازی ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز در درز شلوار خود قصد خروج از کشور را داشت خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “ذبیح الله دلاور”  بیان داشت: ماموران پلیس فروگاه شهید بهشتی اصفهان حین بازرسی هوشمندانه وسایل بار یکی از مسافران پروازهای خروجی به وجود شیء در بین لباس های داخل چمدان وی مشکوک شده و لباس های وی را به طور دقیق مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: با بررسی دقیق صورت گرفته توسط ماموران پلیس تعداد ۵۰۰ عدد قرص غیر مجاز متادون که به صورت ماهرانه در درز شلوار جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با بیان اینکه با اقدام هوشمندانه ماموران از خروج فرد مذکور جلوگیری به عمل آمد اظهار داشت: در این رابطه متهم دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان