تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
کد خبر : 34605

هشدار شرکت مخابرات درباره دریافت تماس یا پیامک‌های کلاهبرداری

هشدار شرکت مخابرات درباره دریافت تماس یا پیامک‌های کلاهبرداری

  مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به شهروندان درخصوص تماس ها و پیامک های کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جوایز درقرعه کشی هشدار داد .   به گزارش دنیای اسرار:محمد رضا بیدخام ضمن آگاهی دادن به مشتریان نسبت به دریافت تماس های تلفنی مشکوک و یا پیامک های کلاهبرداری با

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به شهروندان درخصوص تماس ها و پیامک های کلاهبرداری با عنوان برنده شدن جوایز درقرعه کشی هشدار داد .

 

به گزارش دنیای اسرار:محمد رضا بیدخام ضمن آگاهی دادن به مشتریان نسبت به دریافت تماس های تلفنی مشکوک و یا پیامک های کلاهبرداری با عناوین جعلی متنوع از جمله “شما برنده جایزه شده اید” خاطر نشان کرد : شهروندان از در اختیار قراردادن هرگونه اطلاعات شخصی ویا مراجعه به محل های اعلام شده خودداری کنند.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب افزود: تماس های تلفنی و یا دریافت متنی که افراد کلاهبردار برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاب و شما را وادار به برقراری ارتباط با خودشان می کنند، موجب می شوند علاوه بر توصیه های متعدد، خودتان اطلاعات شخصی یا اطلاعات حساب را در اختیار شان قرار دهید.

 

وی در ادامه گفت: فیشینگ پیامکی یکی از انواع کلاهبرداری پیامکی است که کلاهبردار به اطلاعات شخصی و مهم شما دست پیدا می کند. این اطلاعات می تواند رمز بانکی شما باشد به همین دلیل توصیه می شود تا به لینک های ناشناس در پیامک اعتماد نکنید.

 

بیدخام گفت: مشتریان می توانند این گونه کلاهبرداری ها و موارد مشابه احتمالی را با سامانه پاسخگویی ۲۰۲۱ شرکت مخابرات ایران اعلام کنند و در صورت اطمینان از کلاهبرداری با پلیس فتا تماس و یا از طریق سایت www.cyberpolice.ir اقدام نمایند

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.