تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 34631

رشد۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان

رشد۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛ رشد۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از رشد۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان خبرداد. به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد؛
رشد۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از رشد۲۲ درصدی قبولی مرحله دوم دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان خبرداد.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا ابراهیمی در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان گفت: امسال قبولی مرحله دوم (تابستانه) دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان ۲۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است و دانش‌آموزان برای قبولی در مرحله سوم المپیاد که به‌صورت کشوری برگزار می‌شود، آماده و به رقابت خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: بازه زمانی تابستان برای آماده‌سازی فضاهای فیزیکی، ساماندهی نیروی انسانی و پروژه مهر جهت آغاز فرایند تعلیم و تربیت فرصت مناسبی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه، در سال تحصیلی آینده مدارس خوبی به چرخه آموزش و پرورش اضافه خواهد شد، ادامه داد: با همکاری خیرین و در تابستان امسال ۴۱ مدرسه در قالب ۲۳۴ کلاس درس با رویکرد مناطق محرومیت افتتاح خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه، ۶ مدرسه در ناحیه ۶ شهر اصفهان به‌ واسطه شرایط ویژه این ناحیه افتتاح خواهد شد، افزود: بخشی از مدارس تابستان توسط خیرین و بخشی از منابع دولتی ساخته خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: در دوران کرونا یکی از دغدغه‌های عمومی این بود که فرایند آموزش دچار مشکل نشود و تلاش ما از سال گذشته بر این بود که توجه به مسائل تربیتی، ورزشی، نشاط و شادابی مدارس، موجب غفلت از موضوع آموزش نشود.

وی با اشاره به اینکه، یکی از رویکردهای آموزش و پرورش استان توجه به نخبگان است، اضافه کرد: امسال قبولی مرحله دوم (تابستانه) دانش‌آموزان در المپیادهای علمی سطح استان اصفهان ۲۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش‌یافته است و دانش‌آموزان برای قبولی در مرحله سوم المپیاد که به‌صورت کشوری برگزار می‌شود، آماده و به رقابت خواهند پرداخت.

ابراهیمی با اشاره به پذیرش و جذب معلم از طریق آزمون استخدامی، عنوان کرد: آزمون آموزش ابتدایی در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار و از چهارشنبه مورخ ۱۷ تیرماه فرایند مصاحبه با رویکرد جدید آغاز می‌شود تا بهترین افراد برای شغل معلمی معرفی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: قبول‌شدگان در آزمون استخدامی در ساعت مقرر در محل‌های مشخص شده حضور داشته باشند تا بتوان فرایند را به‌صورت مطلوب و دقیق انجام داد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تابستان فرصت مناسبی است تا دانش‌آموزان از فضای ورزشی، علمی، پژوهشی، دینی، مذهبی و… هم در قالب اوقات فراغت مدرسه‌ای و هم در قالب نهادهای فرهنگی مثل دارالقرآن‌ها، مساجد و پژوهش‌سراها استفاده کند تا تابستان با نشاطی را پشت سر بگذراند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.